Hur övervinna en flickas envishet?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
savage skrev:
Starkt jobbat, Mike!
Se nu tlll att hålla det!
Tack!

Ska göra mitt bästa.. har iaf motivationen :) ..fick ett sms från henne idag, råkade svara. Men så kom jag ju på att jag helt enkelt ska sluta skriva eller ringa, till en början. Steg två är väl att försöka sluta svara också..

Gabor skrev:
Ska vi lägga en pott på att IM träffar henne på Nyår ??
Beror på hur hon beter sig då jag inte hör av mig. Kan antingen vara ett gyllene tillfälle att vinna tillbaks henne och börja om på nytt. Eller hitta en annan tjej :) på nyår vill alla må bra och ta nya tag..

:fyllisar

Hon går mig på nerverna.. andra natten i rad som jag inte kan sova pga av :tuttar - henne.......

Börja med att hon messa ang att hon fråga om jag ville med till ikea..sen messa vi vidare. Å lite samtal, om nyår lalala.....Vafan vill hon ???????

Jag fråga om hon bara vill ha sällskap "påväg", dvs skjutsande,. nej nej, fick som svar att jag kan skjutsa bäst jag ville om jag helst vill det.

Men vafan ... idag, idag....... erbjöd skjuts efter lite surr, hon hörde inte av sig förrän hon var hemma. Fråga om hon helre åkte komunalt än skjuts hem efter lång trött arbetsdag. Fick som svar typ, hade jag velat så hade jag hört av mig.

Ok, då sa jag..: så du åker helre buss än få skjuts raka vägen hem, förlåt att jag erbjöd mig. Ska inte erbjuda mig igen om jag är så besvärande. Är jag besvärande, så säg ifrån, eller tacka nej om jag frågar så jag slipper tänka på vad som är fel..

Hon svara "suck" ...sen hörde hon av sig igen. Typ lite smörigt.... Som om jag inte skulle vara upprörd mer.

Problemet är att hon inte är den som leker med folks känslor, hon playar inte runt, å hon hatar att gå ut som de flesta gör. Hon är en lugn tjej, 100% koll på läget, Men beter sig konstigt...spec senaste tiden.

Såfort vi ses, är hon hur kärleksfull som helst, släpper knappt taget om mig.

Vad fan ska jag tro....

Hon låter mig knappast bli utnyttjad ens.

Hon åker komunalt...men visar sin kärlek / saknad på så många andra sätt....som så många andra tjejjer inte skulle göra. Hon är different, väldigt annorlunda.

Ironmike's going slightly mad....

IronMike skrev:
Hon går mig på nerverna.. andra natten i rad som jag inte kan sova pga av :tuttar - henne.......
Samtidigt är det en annan flicka, som för en gång skull flirtar hårt med mig...hon bor en bit bort från stan, har träffat henne förr genom bekanta. Jag kan inte ge henne en chans sålänge jag har outklarade saker med ***......

Nya flickan vill "sova med igen"... lalala "mysa,...kanske se en film å sova över", jag bara rycker på axlarna å önskar hon hitta en annan idiot som skulle gå med på hennes desperata försök att hitta "true loove"..

Kanske *** ser likadant på mig,... men då skulle hon inte ge såna intryck. Hon ger ett intryck av att hon älskar mig, men klipper mig såfort känslor tar vid.

Jävla situation. Om det ändå vore vår, då skulle jag sticka ner med hojjen till italien till en släkting å glömma allt.

:3freak

IronMike skrev:
....
Hon åker komunalt...men visar sin kärlek / saknad på så många andra sätt....som så många andra tjejjer inte skulle göra. Hon är different, väldigt annorlunda.
......

Nej det är hon inte. Hon beter sig PRECIS som en tjej som vill ha dig som kompis och inte skäms ett dugg att spela på mer känslomässiga strängar hos dig.

Tänk så här:
Kommer hon kunna bete sig precis likadant mot dig när hon har fått en pojkvän?
Svaret är naturligtvis nej.

Varför kan ni då inte umgås som vänner nu?
Jo för att du lever på hoppet och hon orkar inte sparka ut dig helt ur livet......ännu. Det kommer när hon har hittat något annat.

Och varför ska du vara hennes chaufför?

IronMike skrev:
Det känns iaf "finnish". Tänker inte ringa, inte sms'a eller whatsoever. Hon får göra som hon vill, hittar hon en bättre kille så blir jag glad, och förvånad.

Det tog alltså två dygn så svarade du på sms i alla fall....Ytterligare en gång där det var mycket snack och lite verkstad. :rolleyes:

Tjejen va trött på att du inte fick det gjort det du lovat och nu lyckade du bevisa det för läsarna här med. Så om inte beslutsamhet finns, som ju va en av grunderna till att hon skulle lita på dig igen. Hur går det då?
Det så ju så lovande ut men så hände ngt.... Vem vet vad?
Jag hoppas att du finner den rätta ngn dag oavsett om det är, denna tjejen eller ngn annan. Du verkar ju va värd det, men fortsätter du som tidigare kan det bli problem i framtiden

Det är på detta sett jag tycker det verkar va utifrån vad jag läst (hela tråden). Tog ju en stund
Fan va ju rörd till maximum i början sen dog det lite och nu i de sista inläggen så blev du mesen igen som ngn tyckte du va i början. (Missförstå mig rätt nu) vill inte själpa utan hjälpa.

PS. Säg till om du vill att jag tar bort skiten MVH NISSE

Men skit i det bara för fan. Eller så säger du att nu jävlar blir vi ihop för jag klarar inte av att vara vän med dig. Går hon inte med på det så bryt kontakten.

@IronMike

Hon är inte speciell. Däremot jiddrar hon. Gör det du borde ha gjort för länge sedan. NU.

IronMike skrev:

Börja med att hon messa ang att hon fråga om jag ville med till ikea..sen messa vi vidare. Å lite samtal, om nyår lalala.....Vafan vill hon ???????

Jag fråga om hon bara vill ha sällskap "påväg", dvs skjutsande,. nej nej, fick som svar att jag kan skjutsa bäst jag ville om jag helst vill det.

Men vafan ... idag, idag....... erbjöd skjuts efter lite surr, hon hörde inte av sig förrän hon var hemma. Fråga om hon helre åkte komunalt än skjuts hem efter lång trött arbetsdag. Fick som svar typ, hade jag velat så hade jag hört av mig.

Ok, då sa jag..: så du åker helre buss än få skjuts raka vägen hem, förlåt att jag erbjöd mig. Ska inte erbjuda mig igen om jag är så besvärande. Är jag besvärande, så säg ifrån, eller tacka nej om jag frågar så jag slipper tänka på vad som är fel..

Hon svara "suck" ...sen hörde hon av sig igen. Typ lite smörigt.... Som om jag inte skulle vara upprörd mer.

Problemet är att hon inte är den som leker med folks känslor, hon playar inte runt, å hon hatar att gå ut som de flesta gör. Hon är en lugn tjej, 100% koll på läget, Men beter sig konstigt...spec senaste tiden.

Såfort vi ses, är hon hur kärleksfull som helst, släpper knappt taget om mig.

Vad fan ska jag tro....

Hon låter mig knappast bli utnyttjad ens.

Ironmike's going slightly mad....

Samtidigt är det en annan flicka, som för en gång skull flirtar hårt med mig...hon bor en bit bort från stan, har träffat henne förr genom bekanta. Jag kan inte ge henne en chans sålänge jag har outklarade saker med ***......

Nya flickan vill "sova med igen"... lalala "mysa,...kanske se en film å sova över", jag bara rycker på axlarna å önskar hon hitta en annan idiot som skulle gå med på hennes desperata försök att hitta "true loove"..

Kanske *** ser likadant på mig,... men då skulle hon inte ge såna intryck. Hon ger ett intryck av att hon älskar mig, men klipper mig såfort känslor tar vid.

Jävla situation. Om det ändå vore vår, då skulle jag sticka ner med hojjen till italien till en släkting å glömma allt.

MEN ALLTSÅ!!!! F A T T A ... ULTIMATUM NU, SEDAN BRYTA IHOP OCH GÅ VIDARE, det finns inget mellanting med denna bruttan, du blir som högst "bara" en god vän, INSE DET NU!

Släpp henne nån gång, hon är tydligen lika korkad och feg som 99% av alla andra tjejer som inte är ärliga och vågar säga vad de faktiskt vill.

honkiie skrev:
Men skit i det bara för fan. Eller så säger du att nu jävlar blir vi ihop för jag klarar inte av att vara vän med dig. Går hon inte med på det så bryt kontakten.

Håller med till 100%

Alltså Ironmike. Till och med jag fattar att du ska säga upp kontakten med tjejen i fråga, och då är det bra illa.

Vad är det som är så förbannat speciellt med henne som gör att du verkar göra precis vad som helst för :confused:

abstruse skrev:
Det är humor, det är humor! :rofl
:)

äsch.. Jag vill ha vår mest av allt nu iaf. Insåg nog ikväll, ganska nyss, att de är kört. Va hemma hos henne idag.. Såg en burk kaffe å sa "du dricker ju inte kaffe.." å ryckte på axlarna.

ikväll prata vi på telefon.. hon hade hållit på å fixat hela kvällen. lät lite upptagen, vi var ju å handla massa inredningsprylar tidigare idag..

men jag fråga typ på skämt "oj, sorry, kanske stör.. om du är upptagen med han som dricker kaffe"..hon tolka inte det som skämt.

kasta på luren i örat. å blocka mig på msn direkt.

så, nu har jag iaf avslutat det lite lagom klantigt också. gissa om jag kommer sova gott inatt :huvet :D :gnissla :fatta! :kocko

åker å hämtar en platta öl nu. slutar inte förrän ista burken e slut. sen ska jag sova. så om jag skriver en massa mer skit än vanligt här på forumet, säg ifrån, eller ha överseende.

Mike - over and out

Back