Hur övervinna en flickas envishet?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
southwick skrev:
Tja Tyson :)

Jag tycker du verkar vara en vettig grabb, du beskriver dina problem pa ett fint satt, och med en rejal dos sjalvinsikt. Nagot som for ovrigt ar lite av en bristvara i vart "jag-ar-bast"-samhalle...

Har 2 tips:

1. Traffa flickan IDAG. Beratta utan omsvep hur du kanner och hur du mar, att du ar pa vag att ga sonder inuti utan henne etc. Fraga rent ut om hon vill bli din tjej igen, inte for den hon vill att du ska bli, utan for den grabb som du ar. Svarar hon nej pa det sa ar det faktiskt kort for dej o henne.

2. Inga fler roller i porrfilmer!!! :hihi (kunde inte lata bli!)

Jag haller tummen for dej! /Lasse

MIKEY..lyssna på vad Lasse o Valmers och alla vi andra säger...dra inte ut på det! För du går sönder bit by bit.
KRAM

@IronMike

Dessutom får du ställa in dig på att detta går åt helvete; det luktar gå åt helvete lång väg. Förmodligen är det det du innerst inne misstänker, eftersom du drar ut på det. Den här tjejen vill inte ha dig, hon vill ha en helt annan person. Visst, du kanske kan förställa dig något år, men hur lycklig tror du att du blir på sikt om du inte är dig själv? Agera IDAG. Inget jidder, kräv ett ja eller nej om hon vill ha dig som du är, och gör klart att ett nej innebär noll kontakt i framtiden. Zero. Nada. Zip.

Har inte varit här på ett tag...

Ska iväg strax, och träffa henne. Har inte varit nåt läge senaste tiden att ställa henne mot väggen, nu på ef. ska jag hämta henne, sen göra lite mat. Hon är lite halvsjuk..

Senaste veckan har jag varit ute en del, har lite "backup" flickor som en sista utväg, tänkte vara snäll idag, en sista gång på ett tag. Sen får vi se om hon kommer krypandes tillbaka. Meanwhile ska jag syna de andra damerna..

:rolleyes:

IronMike skrev:
$$$$...svart...nattetid...

Vad jobbar du med då? jag vill också jobba svart, nattetid och tjäna fett med cash, skicka PM med kontaktperson och övrig info som jag behöver så flyttar jag ner bums! :rolleyes:

IronMike skrev:
Har inte varit här på ett tag...

Ska iväg strax, och träffa henne. Har inte varit nåt läge senaste tiden att ställa henne mot väggen, nu på ef. ska jag hämta henne, sen göra lite mat. Hon är lite halvsjuk..

Senaste veckan har jag varit ute en del, har lite "backup" flickor som en sista utväg, tänkte vara snäll idag, en sista gång på ett tag. Sen får vi se om hon kommer krypandes tillbaka. Meanwhile ska jag syna de andra damerna..

:rolleyes:
Inte varit läge? Skitsnack.

Freddy82 skrev:
Vad jobbar du med då? jag vill också jobba svart, nattetid och tjäna fett med cash, skicka PM med kontaktperson och övrig info som jag behöver så flyttar jag ner bums! :rolleyes:

Var inte du jette left-ish? Du ska ta mig tusan betala skatt och va' gla'. :brynad

valmers skrev:
Inte varit läge? Skitsnack.

Nu tror jag fler och fler är nyfikna på att höra storyn:
När Valmers blev bränd

:brinnerup ..nu då, ge upp my precious, eller satsa på härliga norskan som kommer hem å saknar mig, eller flickan som jobbat i london och startat upp ett gym där. Men hon bor i skåne :S

Har ringt runt idag.. Jag behöver optioner, har varit singel medan man kämpat för att få tillbaks det gamla. Finn inte tid över att vara singel mer, det ska jag vara till 89% i vår då man tar ut hojjen....

Vill ha en någorlunda relation vinterhalvåret ut. Sen vill jag vara ling of the hill igen.

*suck*

Vad fan vill man egentligen.... Snälla, kan nån frysa ner mig istället, jag är för ivrig för 2000 talet, bitches n' hoes överallt, bensindrivna fordon fortfarande tillåtet, likaså alkohol och tobak, helt crazy egentligen - i framtiden.

:3freak

...äsch, drar snart till ungern å pluggar medicin, där jag skrev in mig för 8 år sen. Aldrig för sent att bli doktor, sen kanske man får doktorera på lite females eller nåt. Nu ere kaos...

:argpådato :kocko :rolleyes: :tomten :gnissla :confused:

IronMike skrev:
Vill ha en någorlunda relation vinterhalvåret ut. Sen vill jag vara ling of the hill igen.

Tidigare i tråden har man fått uppfattningen om att du vill vara seriös med tjejen och att du har för avsikt att skärpa till dig (bara du får henne). Men, meningen ovan gör ju direkt att du är diskvalificerad. Om tjejen är en toppingla så är du tveklöst inte värd henne. Du vill bara ha henne nu och sedan dumpa henne till våren.

Jag har inga problem med folk som gökar omkring, men då ska de vara singlar och köra med öppna kort. Att försöka snärja någon och helt uppenbart inte ha ärliga intentioner är ju bara losers som gör.

IronMike skrev:
:brinnerup ..nu då, ge upp my precious, eller satsa på härliga norskan som kommer hem å saknar mig, eller flickan som jobbat i london och startat upp ett gym där. Men hon bor i skåne :S

Har ringt runt idag.. Jag behöver optioner, har varit singel medan man kämpat för att få tillbaks det gamla. Finn inte tid över att vara singel mer, det ska jag vara till 89% i vår då man tar ut hojjen....

*suck*

Vad fan vill man egentligen.... Snälla, kan nån frysa ner mig istället, jag är för ivrig för 2000 talet, bitches n' hoes överallt, bensindrivna fordon fortfarande tillåtet, likaså alkohol och tobak, helt crazy egentligen - i framtiden.

...äsch, drar snart till ungern å pluggar medicin, där jag skrev in mig för 8 år sen. Aldrig för sent att bli doktor, sen kanske man får doktorera på lite females eller nåt. Nu ere kaos...

:argpådato :kocko :rolleyes: :tomten :gnissla :confused:

Sorry IM, du är körd, håller med ovanstående talare, hon är inte värd dig..
Du ville visa att du var värd henne åså strular du runt.

Om en tjej gjorde så mot dig som du mot henne, skulle du vilja ha henne då ??

IronMike skrev:
:brinnerup jag är för ivrig för 2000 talet, bitches n' hoes överallt:3freak:argpådato :kocko :rolleyes: :tomten :gnissla :confused:

Mikey..nu tror jag du förlorade allas respekt i denna frågan.
Vaffan...var du full när du skrev det eller?
Inte ens det skulle vara bortförklarbart :fatta!
Släpp denna tjejen nu...
Gå och köp en uppblåsbar... :kocko

Go for it, Tyson!

Nar allt ar kaos och man till sist inte pallar med att ma daligt langre kan det handa ovantade och markliga ting. Nar man sen tittar i backspegeln kan valen man gjorde te sig irrationella och ibland helt vansinniga, men so what - det som syns i en backspegel ar sant man lamnat bakom sig!

Gor precis vad faan som helst, jag gor tummen upp for all aktivitet i ditt fall som innebar att du far slut pa dodlaget :)

Katastrofer kommer nog att folja i dina fotspar den narmaste tiden, det enda man kan saga om saken ar val att du far forsoka att inte vara oarlig och sara i onodan, men jag onskar dej hursomhelst ett gott good luck pa harjningstaget!

Tillaggas kan val ett stort GRATTIS till er som tydligen alltid vet vad som ar ratt och fel har i berg-och-dalbanan... :Bugar

Halft i samma dilemma...
Bråkat med tjejen, hon mår dåligt, har ej tid m,m...
Hon vill inte göra slut, men svarar inte då man ringer...

Jag vill ha henne, har lagt mina kort framme.
Sagt att jag finns som stöd m,m....

Varför vi bråkat är att jag tyckte att hon kunde ge mig mer tid av henne... men hon sa att hon hade så mycket att göra.. (typiskt tjejer) skola m,m
Men hon kan vara med sina kompisar å dricka kaffe m,m

Jag vill ju bara att man kan vara tillsamans, har hon brottom.. ring, kom på en snabb kaffe m,m nopp inget.

Nu har jag inte ringt..... hon ej svarat eller visat livstecken på snart en vecka?
Gör jag fel? tycker hon om mig som hon säger (älskar mig)?

Jag vet inget.... skall jag gå vidare? skall jag vänta?
Försöker att stå stolt.. men snubblar tyvär ibland....

Sorry Allihop..

Var ute och svira på stan igår kväll, kom hem 05, smått vimsig. Råka slå på datorn, och händerna skrev av sig själv.

Är inte spec oseriös, bara uppgiven till å från *suck*

Idag kändes saker å ting bättre.

Men skaj ag vara ärlig, så har jag fakttiskt nåra flickor hemma just nu, på glögg-bjudning. Mitt ex är sjuk å kunde inte komma, så jag bjöd nåra andra istället, känns varken rätt eller fel. Men ett steg i rätt riktning att bli lite självständig..

:banana

Om det finns någon ensam själv därute, så är det bara komma förbi Ironmikes "palace of lööv", det finns damer, musik, glögg, nåra flak öl..

:)

Ingen ska sitta ensam hemma, dan före dan före dan före dan före dan ... doppare-dan =)

mike, efter att ha läst din tråd så kanske svaret finns här:

IronMike skrev:
Då värmen kom, "bodde" jag på hojjen och kom på helt andra tankar. Hade nästan glömt bort henne under sommaren....

att överösa en kvinna med presenter är bara ytligt o kan funka på ett one night stand, men inte på nån som du verkligen vill ha, OCH glömmer man bort en tjej man verkligen vill ha????!!

Gjorde ett sista ryck nu i jul.. Gav henne en ängel i guld, som höll ett hjärta som skiöld, med en liten diamant *suck*

..kändes rätt men ändå inte. Det fick bli det sista. Nu kommer jag inte höra av mig mer. Idag vart jag bjuden på nyår... Hm. Var välkommen iaf. Får se vad som händer..

Tanken var att ge en fin julklapp, och sen "fade away". Hon ville knappt ta emot, men men. Det fick bli grädden på moset, nu har jag testat allt. Sa att hon var en ängel, oavsett vad jag gjort eller vad hon sagt.

Sen kan hon fortsätta med sitt liv bäst hon vill.. hon kan ju lycka till att hitta nån bättre, jag likaså,.

Det känns iaf "finnish". Tänker inte ringa, inte sms'a eller whatsoever. Hon får göra som hon vill, hittar hon en bättre kille så blir jag glad, och förvånad.

Back