Hojen såld!!!!

Chille skrev:
Du behöver inte våldta en nyare 750.. lär dig koppla så kommer allt som en dans, men jag kan ju inte det.. men det ska inte vara så svårt.

Vi åker upp och testar Rettan.

Yes!! Vad bra, jag ringer när det närmar sig så kan vi bestämma mer..

Du behöver inte 150 hk för att komma upp på hjulet.... Vid körning igår bevittnade vi en Guldvinge med packväskor och förarens ca:10 årig son bakpå, PÅ SLANGEN!!!!!! Körde från Campino på gatsten och bröta upp fanskapet i en FHET wheelie... :kocko :tummenupp

RSV_R skrev:
Du behöver inte 150 hk för att komma upp på hjulet.... Vid körning igår bevittnade vi en Guldvinge med packväskor och förarens ca:10 årig son bakpå, PÅ SLANGEN!!!!!! Körde från Campino på gatsten och bröta upp fanskapet i en FHET wheelie... :kocko :tummenupp

nåt för chille kanske.. guldvinge + unge nästa :fakta

RSV_R skrev:

Jävlar!! Trodde inte det var möjligt...

Är lika svår att power wheela med som din gamla 600 häck... Vad jag hört iaf... :tungan

Vägra vurpa skrev:
Jag ska bara kolla upp lite vad exakt det är som skiljer en Retta från en Thunderace... Priset var precis i min smak!

Bra gjort herr Masterlord, fortsätt leta.

ja har för mig att de e samma motor som i R1 men ramen e touring!! ska visst va jävligt goa å köra...

GSX-R Micke skrev:
ja har för mig att de e samma motor som i R1 men ramen e touring!! ska visst va jävligt goa å köra...

ICKE!! :mattias

............ tror jag... :)

Jaha, nu är det nära att jag kan fixa 50000 kr, håll tummarna!!

Har förmodligen pengarna om en vecka... :tummenupp

AAAAHHHH!!! :fyllisar

Nu är det bara att kolla upp försäkringarna på R1:or, antar att jag måste ha helförsäkring så som jag kör...
Fråga Sven666 annars, han har sett mig i vissa "besvärliga" situationer... :tungan

Vägra vurpa skrev:
Nu är det bara att kolla upp försäkringarna på R1:or, antar att jag måste ha helförsäkring så som jag kör...
Fråga Sven666 annars, han har sett mig i vissa "besvärliga" situationer... :tungan
Ty Ni skola ej skörda frukterna! :mattias
:hihi

Vägra vurpa skrev:
Jaha, nu är det nära att jag kan fixa 50000 kr, håll tummarna!!

Har förmodligen pengarna om en vecka... :tummenupp

AAAAHHHH!!! :fyllisar

Lägg inte 50k på en Thunderace, det saknas ju inte så mycket pengar för att handla en R1. :tummenupp

Yamahan försäkrar du billigast på IF men då kan du inte köra bana, vill du köra bana är det Länförsäkringars YamahaPower försäkring som gäller!
Du kan ju höra med övriga bolag, men ditt ner när dom talar om premien! :död

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...