Hojen såld!!!!

Chille skrev:
Ingen aning, ju förr ju bättre.

jnag är bra sugen ska du veta, men jag har lovat mina nära och kära att lugna mig ett tag. Har dock inte sagt hur länge :)

när du väl fått min "lilla" present av mig när den lille kommit så har du en hoj i slutet av sommaren!! :tummenupp

Rsv-R: Tack för en bra beskrivning.

Men då kanske vi kan dra några st ner dit, hade tänkt nån gång i Juli, för sent eller? Fast det beror ju på pengarna..

Vi kan nog låna morsans bil, dragkrok på den.

45k, just nu har jag 35k!!! Kan bli 41 ifall Nsr:en säljs...

Kommer jobba helger + 2 veckor in i semestern antagligen för att kunna fixa detta, chansen finns även med banken, ska kolla imorgon Fredag!

Vi hörs då!

sven666 skrev:
jasså du vill köpa mitt framdäck? som nytt... :tungan

ska bygga heavymetal fighter av stormen juh :yoparty

Lite OT, din avatar är från ett gammalt spel va? Jag kan inte komma på vilket :confused:

VV: Jag håller tummarna för att nya hojen blir en schysst leksak :tummenupp

TheDude skrev:
Lite OT, din avatar är från ett gammalt spel va? Jag kan inte komma på vilket :confused:

Skönt att veta, hoppas det är som jag tror: Att det är LÄTTARE att lära sig slanga riktigt långt med en Retta eller Gixxer än med en Honda Cbr 600...

Tyckte jag varvade ur hojen hela tiden när jag försökte på ettan...
Fast Chille visade ju hur man skulle göra..Hehe

TheDude skrev:

japp det är en brinnande soldat från Metal Slug 3 till neo-geo..

VV.. hehe man blir inte kung på att slanga bara för man ar större hoj, its practice that counts :tummenupp

Chille skrev:
PM? Micke, Det var ett bra pris. RING! det LÄR finnas flera som är i din sits och GÄRNA köper en billig ful hoj men ändå har samma körglädje som en FIN för 65 K.

Sen så kvaliten är väl sisådär. Du MÅSTE kolla växelådan NOGA. annars kan det blir haveri som MrGoofys.

försök även att pruta med en styrdämpare. slipn finns det drösvis. det kastar folk åt dig.

det här löser vi.

Jag är en jävel på att meka så jag kan hjälpa dig renovera lådan ifall du vill, förresten så har jag en rasad r1-motor om du vill köpa. :rolleyes:

MrGooFy skrev:
Jag är en jävel på att meka så jag kan hjälpa dig renovera lådan ifall du vill, förresten så har jag en rasad r1-motor om du vill köpa. :rolleyes:

Perfekt, då kan jag vara lugn för skulle lådan rasa när man övar stunts så kommer jag till dig MrGoofy, hehe. :tummenupp

Sven666: Alltid när vi varit och stuntat har jag blivit så jävla trött i armarna, har tänkt att det beror på att jag sliter upp hojen. Om jag inte behöver slita upp en retta så kan jag ju öva mer vid varje tillfälle.... :)

Vägra vurpa skrev:
Perfekt, då kan jag vara lugn för skulle lådan rasa när man övar stunts så kommer jag till dig MrGoofy, hehe. :tummenupp

Sven666: Alltid när vi varit och stuntat har jag blivit så jävla trött i armarna, har tänkt att det beror på att jag sliter upp hojen. Om jag inte behöver slita upp en retta så kan jag ju öva mer vid varje tillfälle.... :)

haha det är armarna det är fel på.. blir trött som fan jag med.. får börja träna istället :tummenupp

Jag testade att koppla upp hojen idag men jag får fan inte det att funka, tycker det är mycket lättare att gasa upp den, 5 000 varv på 2:ans växel och av på så sitter jag o tittar på solen. :3freak

MrGooFy skrev:
Jag testade att koppla upp hojen idag men jag får fan inte det att funka, tycker det är mycket lättare att gasa upp den, 5 000 varv på 2:ans växel och av på så sitter jag o tittar på solen. :3freak

Nice!! Hur stor skillnad kan det vara mellan en Gixxer 1000 och en Retta när det gäller att dra om bilar på motorväg på bakhjulet utan att koppla??
Alltså köra typ i 120-130 km/h och sen bara gasa upp den....

Fast vi är ju lagliga såklart...Ville bara veta lite fakta... :)

Vägra vurpa skrev:
Shit!! Den skulle man ha. Jag ska ringa och kolla. :tummenupp
Gött mos! :tummenupp
Verkar det ok, så se till att han håller den till dig, så åker du upp imorgon och tar hem den!
Snabba ryck krävs vid bra affärer.. :7peta

Om jag väntar till löningen i slutet av Juni så har jag 5k till.

Så jag ska inte hetsa mig på köp just nu.
Men när det väl gäller så skulle jag vilja ha med mig nån härifrån som "stöd"...
Sven666: Du vill väl ut och resa i Sverige... :)

(Vi är alltså uppe i 45k kr!! Och då är inte Nsr:en inräknad, lär väl inte få sålt den heller...) :huvet

Vägra vurpa skrev:
Om jag väntar till löningen i slutet av Juni så har jag 5k till.

Så jag ska inte hetsa mig på köp just nu.
Men när det väl gäller så skulle jag vilja ha med mig nån härifrån som "stöd"...
Sven666: Du vill väl ut och resa i Sverige... :)

(Vi är alltså uppe i 45k kr!! Och då är inte Nsr:en inräknad, lär väl inte få sålt den heller...) :huvet

hehe såfort jag hamnar i en bil så somnar jag :tungan men dte är klart jag ställer upp om du vill ha sällskap, alltid kul att kika på hojar :tummenupp

Det blir grym hårdrock och heavy metal i bilen. :yoparty

Du kan ju ligga i baksätet och snarka i takt med musiken.. :hihi

Chansen är stor att du får köra bilen tillbaks...

sven666 skrev:
"Tändnings och tank lås och
bakdäck behöver bytas"

eeeeehh.. det där låter väldigt suspekt.. om du kollar på den var VÄLDIGT noga med alla papper :tummenupp
Njae, vad då? Nyckeln kanske råkade gå av när han skulle låsa tanklocket, sen var han ju tvungen att lirka upp tändningslåset också för att kunna lämna tankstationen???? Eller.....? :va

Masterlord skrev:
Njae, vad då? Nyckeln kanske råkade gå av när han skulle låsa tanklocket, sen var han ju tvungen att lirka upp tändningslåset också för att kunna lämna tankstationen???? Eller.....? :va

inte alls långsökt eller?

Då borde han ju ha skrivit med i annonsen VARFÖR det bör bytas.

När jag läste annonsen så blev jag suspekt direkt. Det är säkert inte ens den hojen på bilden. FRÅGA det om du snackar med honom.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph