Klart du ska ha en twin!!!
Har iofs inte åkt nåt fetare fyrcylindrigt än GSX-F 750 (och för att plocka ut effekten ur den fick man juh varva så man trodde skiten skulle rasa) men jag valde twin därför att:
Gött drag genom HELA registret vilket gör att det blir en lite mer lugnare och bekvämare körstil, behöver inte hetsa på toppvarv för att det ska skjuta på.
PHETARE ljud, (men visst... rettor osv låter rätt hårt på toppvarv oxå

)
Behöver inte vara lika mycket häst i en twin vilket gör att de blir billigare att föräkra. (Gäller inte millen hehe...)
Sen är en nackdel att de blir lite ojämnare gång på dem i låga farter, åka i stan e inge höjdare på twinen... men jag antar att rettan e rätt tråkig på Allegatan oxå.
Själv valde jag ducce lite för att de inte känns lika massproducerade som japsarna, har märkt lite roliga reaktioner oxå... folk som inte är insatta i MC men lite intresserade verkar tro att bara för att det är en Ducati är den snäppet grymmare än allt annat. Inget att slanga med dock....
Aja fan va ja skriver och nu är väl risken att folk hoppar på mej angående jappsar vs pastaräjser också
Skulle jag köpa en hoj för att slanga o leka o kanske misslyckas med en stoppie skulle jag kolla nåt äldre som man inte behöver vara så petig med, typ GSXR1100 kanske?
http://www2.blocket.se/view/2660023.htm?l=0&c=1&city=0