Hojen såld!!!!

Tobbecoolio skrev:
glömde säga att det är bara bakhjulet som e slitet och att den
är endast wheelad 1200 meter :7peta
(sarkasmer e underbart i bland)

jasså du vill köpa mitt framdäck? som nytt... :tungan

ska bygga heavymetal fighter av stormen juh :yoparty

Haha, men grabbar för helvete!!! Ni spammar ju sönder min seriösa tråd..

Acce: Har du en 98:a???
Jaja, verkar som det inte är jättelätt att hitta nån bra hoj så här mitt i säsongen..

Såg en Blejd -92 för 27k, den har gått 6400.

Nä skärpning nu VV, köp dig en Gixxer -96:a 750 och wheela!!!

Så fort ni hittar nån på annons eller så så hör av er direkt, så får ni gärna hänga med och prova oxå.... :tummenupp

Vägra vurpa skrev:
Haha, men grabbar för helvete!!! Ni spammar ju sönder min seriösa tråd..

Acce: Har du en 98:a???
Jaja, verkar som det inte är jättelätt att hitta nån bra hoj så här mitt i säsongen..

Såg en Blejd -92 för 27k, den har gått 6400.

Nä skärpning nu VV, köp dig en Gixxer -96:a 750 och wheela!!!

Så fort ni hittar nån på annons eller så så hör av er direkt, så får ni gärna hänga med och prova oxå.... :tummenupp

såg en R1:a i lite behov av lack..
98 1700 mil

45K

Såg en gixxer 750, 96:a för 20 000, som som behövde ny lack på vänster sida och även en motorkåpa på vänster. Låg här på sporthoj förra veckan! :tummenupp

RSV_R skrev:
Såg en gixxer 750, 96:a för 20 000, som som behövde ny lack på vänster sida och även en motorkåpa på vänster. Låg här på sporthoj förra veckan! :tummenupp

Hur kan den vara så billig?? Den ligger nog inte kvar, jag letade igår i typ 2 timmar efter hojar... Den skulle vara perfekt annars!!

Kan ju säga att jag hade klippt den direkt om jag setat på 20K... Hade vart fin som ban hoj... :(

Menar... en ful-lack och en motorkåpa= max 2000....

Spana in 750 i Tyskland annars! Där hämtar du hem hoj + öl för 35 loppor. En dag med släpet bara...

RSV_R skrev:
Spana in 750 i Tyskland annars! Där hämtar du hem hoj + öl för 35 loppor. En dag med släpet bara...

Jag åker inte själv dit...den saken är klar...Nån som hänger på, jag bjuder på allt? :tungan

menar du 35k kr för bara hojen eller för "alltihop" bla resan, bes, reggning..

Chille skrev:

gå ner å kolla på däcket å säg om det där sen..

iallfall.. tyskland är ett bra tips, men se till att du har flera obekt hyfsat nära varann om du ska åka ner, ofta är det sönderkörd skit när man väl kommer dit... smooth talk över telefon är absolut ingen garanti :brinnerup

Chille: Jag skickade ett PM till han innan.... Den hojen köper jag lätt!!
Alltså Rettan, INTE ninjan... Dom är blytunga, läste lite på Bike innan.

Glöm allt vad Blejdar och ninjor heter, nu är det bara Rettor som gäller...
Ok, gixxrar 750 oxå såklart... Håll utkik!

Sven666: Hänger du på ner till Tyskland ifall man ser nåt trevligt objekt där..

OBS OBS OBS: Yamaha, är det kvalite bakom det namnet???

Last edited:
Vägra vurpa skrev:

Glöm allt vad Blejdar och ninjor heter, nu är det bara Rettor som gäller...
Ok, gixxrar 750 oxå såklart... Håll utkik!

Sven666: Hänger du på ner till Tyskland ifall man ser nåt trevligt objekt där..

sure jag kan haka på till tyskland nemas problemas.. då får vi filma hela eventet :tummenupp

sven666 skrev:
sure jag kan haka på till tyskland nemas problemas.. då får vi filma hela eventet :tummenupp

Sven666: Jag såg komplett kåpset till Firestorm innan nånstans... Kommer inte ihåg vart bara..

Självklart ska vi filma och lägga upp här...(i nerkortad version som nån får redigera= du)...Hehe

Ah vad sugen jag är på en Retta nu....Chille: När kommer du komma tillbaka med en hoj? Om 1 år? Om 10 år???

Vägra vurpa skrev:
Sven666: Jag såg komplett kåpset till Firestorm innan nånstans... Kommer inte ihåg vart bara..

Självklart ska vi filma och lägga upp här...(i nerkortad version som nån får redigera= du)...Hehe

Ah vad sugen jag är på en Retta nu....Chille: När kommer du komma tillbaka med en hoj? Om 1 år? Om 10 år???

Ingen aning, ju förr ju bättre.

jnag är bra sugen ska du veta, men jag har lovat mina nära och kära att lugna mig ett tag. Har dock inte sagt hur länge :)

Vägra vurpa skrev:

PM? Micke, Det var ett bra pris. RING! det LÄR finnas flera som är i din sits och GÄRNA köper en billig ful hoj men ändå har samma körglädje som en FIN för 65 K.

Sen så kvaliten är väl sisådär. Du MÅSTE kolla växelådan NOGA. annars kan det blir haveri som MrGoofys.

försök även att pruta med en styrdämpare. slipn finns det drösvis. det kastar folk åt dig.

det här löser vi.

Vägra vurpa skrev:
Jag åker inte själv dit...den saken är klar...Nån som hänger på, jag bjuder på allt? :tungan

om du ska åka till tyskland hänger gärna jag på. dels för att kika på ett skrotat objekt till mig som jag kan bygga banracer av, sen att lära sig hur fan man går till väga.

Vägra vurpa skrev:

Kolla på www.mobile.de

Finns massor av billiga 750. Sen är det bara bensin, färja, och 2200 pengar i registreringsavgift..... Ett tips är att kolla hojar som finns i närheten av gränsen. Blir mindre soppa stålar och man kan hämta den över dagen/natten! Och kolla upp flera hojar som sven sa, kan vara skit, sålda eller för dyra! Sen är det bara att maila iväg skambud innan avresa! Tyskar verkar vara ett desperat folk och vissa kan sänka priserna mycket.... Själv lyckades jag pruta bort 10 000 bara via ett mail! Sen på plats fick jag ner priset ytterligare 2000....
Men det va på firma och en hoj som kostade 94 000 från början.

Kolla post nummret på orten (står under annonsen på mobile.de)
Skriv in det på www.mapquest.com så ser du vart på en karta staden ligger. (välj MAPS, Germany, postal code.)
Allt som börjar på D-2***** eller i vissa fall lägre ligger hyfsat nära gränsen....

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...