Hojåka i LUGNT tempo.

Macken vid Huddinge centrum? Om jag googlar skogskyrkogården i maps är det rätt? Då kan jag nog ta mig dit!

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Har ett litet gäng om 3 pers som gärna hakar på. Skogis funkar men kanske blir nån minut sen eller 5

Ni är varmt välkomna

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Ni är varmt välkomna
Påväg!

Försöker hinna dit innan ni sticker, tar väll 20minuter lr nått, ni behöver inte vänta om jag tar för lång tid på mig

Jag tog hojen i morse....:hej

Jag är på! Det enda jag har planerat är en besiktning på bilen vid 13:40 men den kan man nog flytta på

För mig blir det definitivt en tur imorgon. Tror till och med känguruskinnhandskarna får åka på - 15 grader och inget regn!

Onsdagskörning ?

Ändrade min besiktning så tänkte väl dra ut vid 12-13 något sånt. Vet dock inte var jag ska, men om nån hänger på kan vi bestämma det då :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman