Hojåka i LUGNT tempo.

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Macken vid Huddinge centrum? Om jag googlar skogskyrkogården i maps är det rätt? Då kan jag nog ta mig dit!

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Har ett litet gäng om 3 pers som gärna hakar på. Skogis funkar men kanske blir nån minut sen eller 5

Ni är varmt välkomna

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Ni är varmt välkomna
Påväg!

Försöker hinna dit innan ni sticker, tar väll 20minuter lr nått, ni behöver inte vänta om jag tar för lång tid på mig

Jag tog hojen i morse....:hej

Jag är på! Det enda jag har planerat är en besiktning på bilen vid 13:40 men den kan man nog flytta på

För mig blir det definitivt en tur imorgon. Tror till och med känguruskinnhandskarna får åka på - 15 grader och inget regn!

Onsdagskörning ?

Ändrade min besiktning så tänkte väl dra ut vid 12-13 något sånt. Vet dock inte var jag ska, men om nån hänger på kan vi bestämma det då :)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h