Hojåka i LUGNT tempo.

Macken vid Huddinge centrum? Om jag googlar skogskyrkogården i maps är det rätt? Då kan jag nog ta mig dit!

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Har ett litet gäng om 3 pers som gärna hakar på. Skogis funkar men kanske blir nån minut sen eller 5

Ni är varmt välkomna

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Ni är varmt välkomna
Påväg!

Försöker hinna dit innan ni sticker, tar väll 20minuter lr nått, ni behöver inte vänta om jag tar för lång tid på mig

Jag tog hojen i morse....:hej

Jag är på! Det enda jag har planerat är en besiktning på bilen vid 13:40 men den kan man nog flytta på

För mig blir det definitivt en tur imorgon. Tror till och med känguruskinnhandskarna får åka på - 15 grader och inget regn!

Onsdagskörning ?

Ändrade min besiktning så tänkte väl dra ut vid 12-13 något sånt. Vet dock inte var jag ska, men om nån hänger på kan vi bestämma det då :)

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar