Hojåka i LUGNT tempo.

Macken vid Huddinge centrum? Om jag googlar skogskyrkogården i maps är det rätt? Då kan jag nog ta mig dit!

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Har ett litet gäng om 3 pers som gärna hakar på. Skogis funkar men kanske blir nån minut sen eller 5

Ni är varmt välkomna

Precis. Det finns ett ställe där det funkar bra att mötas vid en väg som går parallellt med 73:an. Stället ligger alldeles väster om skogskyrkogården. Jag beger mig dit nu!

- - - Updated - - -

Ni är varmt välkomna
Påväg!

Försöker hinna dit innan ni sticker, tar väll 20minuter lr nått, ni behöver inte vänta om jag tar för lång tid på mig

Jag tog hojen i morse....:hej

Jag är på! Det enda jag har planerat är en besiktning på bilen vid 13:40 men den kan man nog flytta på

För mig blir det definitivt en tur imorgon. Tror till och med känguruskinnhandskarna får åka på - 15 grader och inget regn!

Onsdagskörning ?

Ändrade min besiktning så tänkte väl dra ut vid 12-13 något sånt. Vet dock inte var jag ska, men om nån hänger på kan vi bestämma det då :)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back