blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
blir att skruva hoj i morgon.. började idag men hade ingen kruka att sätta på huvet när jag skulle testa.. men snart är jag på vägarna igen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sitter hos min syster och är bakfull.blom skrev:hej o hå.. vad gör alla idag
vad gör din syrra då? vill hon gifta sigStefan skrev:Sitter hos min syster och är bakfull.
Har ju åkt hoj hela dan!! :kockoblom skrev:hej o hå.. vad gör alla idag
blom skrev:hej o hå.. vad gör alla idag
inga bärs eller???Mattias650 skrev:Jag var uppe på taket och monterade ny TV-antenn.
Var rätt skönt där uppe i solen.![]()
gick det på bakslangen så var det INTE marioakora skrev:SuperMoto, jag tror jag såg dig nyss!! du va ute och gasa utanför polishuset =)
blom skrev:gick det på bakslangen så var det INTE mario![]()
Tyvärr. 17" åker på först idag. Däremot såg jag själv en oidentifierad Husa -03 idag på lunchen vid gamla stora Teliahuset. Tillsamans med en kwack och en kåphoj till som jag inte såg vad det var...akora skrev:SuperMoto, jag tror jag såg dig nyss!! du va ute och gasa utanför polishuset =)
ja det betyder det.. men du åker väl hoj dit ialf hoppas jag.. vi åker dit om vädret är braSupermoto skrev:Tyvärr. 17" åker på först idag. Däremot såg jag själv en oidentifierad Husa -03 idag på lunchen vid gamla stora Teliahuset. Tillsamans med en kwack och en kåphoj till som jag inte såg vad det var...
Förresten: Kursen till helgen. Det stod i brevet att det var teori på lördag och praktik på söndag. Betyder det att hojen inte alls behövs på lördagen![]()
![]()
blom skrev:ja det betyder det.. men du åker väl hoj dit ialf hoppas jag.. vi åker dit om vädret är bra
kl 09,00 tror jag att vi ska vara där.. sen är det ju en massa snack mm så vid 10 skulle jag troMattias650 skrev:Vilka tider är som gäller på söndag? Om jag har tid och ork så kommer jag och tittar på er när ni åker runt och har skoj.![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife