Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blir att skruva hoj i morgon.. började idag men hade ingen kruka att sätta på huvet när jag skulle testa.. men snart är jag på vägarna igen :)

I´m back!

Från 9 dagars önskad flygning i Alicante.
Med min vanliga otur blev det 2 halvdagar flygning innan regn och stormar avlöste varandra. Vi satt och frös i lägenheten i 7 dagar innan vi fick åka hem. Livet sög ganska hårt just då! :huvet

Men vad är väll en bal på slottet....

akora skrev:
SuperMoto, jag tror jag såg dig nyss!! du va ute och gasa utanför polishuset =)
Tyvärr. 17" åker på först idag. Däremot såg jag själv en oidentifierad Husa -03 idag på lunchen vid gamla stora Teliahuset. Tillsamans med en kwack och en kåphoj till som jag inte såg vad det var...

Förresten: Kursen till helgen. Det stod i brevet att det var teori på lördag och praktik på söndag. Betyder det att hojen inte alls behövs på lördagen :va :confused:

Supermoto skrev:
Tyvärr. 17" åker på först idag. Däremot såg jag själv en oidentifierad Husa -03 idag på lunchen vid gamla stora Teliahuset. Tillsamans med en kwack och en kåphoj till som jag inte såg vad det var...

Förresten: Kursen till helgen. Det stod i brevet att det var teori på lördag och praktik på söndag. Betyder det att hojen inte alls behövs på lördagen :va :confused:
ja det betyder det.. men du åker väl hoj dit ialf hoppas jag.. vi åker dit om vädret är bra

blom skrev:
ja det betyder det.. men du åker väl hoj dit ialf hoppas jag.. vi åker dit om vädret är bra

Vilka tider är som gäller på söndag? Om jag har tid och ork så kommer jag och tittar på er när ni åker runt och har skoj. :tummenupp

Mattias650 skrev:
Vilka tider är som gäller på söndag? Om jag har tid och ork så kommer jag och tittar på er när ni åker runt och har skoj. :tummenupp
kl 09,00 tror jag att vi ska vara där.. sen är det ju en massa snack mm så vid 10 skulle jag tro

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back