akora
http://www.roadragemc.se
Ursäkta att jag inte är med, men vad händer på söndag? och vart?blom skrev:kl 09,00 tror jag att vi ska vara där.. sen är det ju en massa snack mm så vid 10 skulle jag tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta att jag inte är med, men vad händer på söndag? och vart?blom skrev:kl 09,00 tror jag att vi ska vara där.. sen är det ju en massa snack mm så vid 10 skulle jag tro
blom skrev:kl 09,00 tror jag att vi ska vara där.. sen är det ju en massa snack mm så vid 10 skulle jag tro
BB, Blom skall ju föda barn, eller...?akora skrev:Ursäkta att jag inte är med, men vad händer på söndag? och vart?
Licenskurs på Gelleråsen.akora skrev:Ursäkta att jag inte är med, men vad händer på söndag? och vart?
aha då är jag medKyckling skrev:Licenskurs på Gelleråsen.
har man börjat få klockslag när man ska födaAero skrev:BB, Blom skall ju föda barn, eller...?![]()
blom skrev:har man börjat få klockslag när man ska födaoch jag ska inte föda utan den kvinna jag lever med
![]()
Mattias650 skrev:Vilka tider är som gäller på söndag? Om jag har tid och ork så kommer jag och tittar på er när ni åker runt och har skoj.![]()
skojar du ellerMattias650 skrev:Som det ser ut nu så får ni harva runt banan utan mina heja-rop.
"Mulet och till en början troligen snöblandat regn +2 grader"
Inget vidare hojväder alltså... Tråkigt.![]()
blom skrev:skojar du eller![]()
![]()
![]()
![]()
spelar ingen roll om det är 2 meter snö mig stoppppppppppppppppar inen/ingetMattias650 skrev:Det ändrar ju sig från dag till dag.
Nu ska det visst vara "Mulet och efterhand regn +6 grader".
Så vänta ska du se att det blir strålande solsken och +15 grader till på söndag.![]()
blom skrev:det blir kanske inte så mycket hoj åka i sommar för min del...
Det ska ju blir bra väder i helgen =) kolla väder-tråden =)Mattias650 skrev:Det ändrar ju sig från dag till dag.
Nu ska det visst vara "Mulet och efterhand regn +6 grader".
Så vänta ska du se att det blir strålande solsken och +15 grader till på söndag.![]()
har du inte kört någe än med den.. men fan vad grusigt det är uteakora skrev:Själv ska jag till Fjugesta och ta premiärturen med Ninjan senare i eftermiddag![]()
Har ju inte gjort det, ställde på den igår men har fortfarande ingen utrustning. Ska låna hjälm och ställ av en polare idag.blom skrev:har du inte kört någe än med den.. men fan vad grusigt det är ute
vad kostar en sådan hoj att försäkra?akora skrev:Har ju inte gjort det, ställde på den igår men har fortfarande ingen utrustning. Ska låna hjälm och ställ av en polare idag.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |