Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Håller "varmvädertrenden" i sig så flyttar snart min hoj från 0171 till 019.
Sen får vi se om det finns någon grusfri kurva också. Med Motarden så sladdade jag mer än gärna men med 250 kg hoj så känns det inte lika självklart att sladd är den bästa kurtagningstekniken.

TLS skrev:
Håller "varmvädertrenden" i sig så flyttar snart min hoj från 0171 till 019.
Sen får vi se om det finns någon grusfri kurva också. Med Motarden så sladdade jag mer än gärna men med 250 kg hoj så känns det inte lika självklart att sladd är den bästa kurtagningstekniken.
Hittat garage?

akora skrev:

Än så länge bara en uppställningsplats hos vänliga arbetskamrater, men jakten går vidare.
Annars så får jag väl köpa en buss igen och ställa den där.

Blev visst Burgarkungen och starköl istället för kebabrulle på racingen. Massa öl. För många öl. framförallt i kombination med mutwhiskyn Linus fått av en tysk leverantör :fyllisar :död

Satt på refugen vid trafikljuset vid teknis och drack mer whisky och hetsade folk att rejsa. Bara en kille som bogserade en annan som nappade. Sen Kellys. Sen minns jag inte mer. Linus hittade mat som redan varit i magen i hallen i morse :hihi :(

Vilka fler var där?

Supermoto skrev:
Vilka fler var där?

Givet, alltid skönt att höra hästkrafter passera.
Det här har varit första vintern utan "storstånka" på 8 år så abstinensen är enorm.

Nu är det 2889 inlägg i den här tråden.
Vem klipper det 3000'e inlägget tror ni?
Och när?

:tungan

Nu var de fart på Xt:n igen och om ett par veckor kommer R1:an fram, äntligen kan man börja fungera som en vanlig mäniska igen.

Har pratat med div. försäkringsbolag den här veckan och de blev inte så jävulusiskt dyrt:)

Stefan skrev:
Nu var de fart på Xt:n igen och om ett par veckor kommer R1:an fram, äntligen kan man börja fungera som en vanlig mäniska igen.

Har pratat med div. försäkringsbolag den här veckan och de blev inte så jävulusiskt dyrt:)
om du inte vill läggaut premien här så PMa mig vad det blev.. jag har nämligen en ny hoj på G.. stefan en NY :D

Hos Trygg Hansa får jag ge 20000kr Hel/halvår men då får man bara köra bana med SMC.
Folksam vill ha 22000 men då får man köra bana så länge det inte är tävling eller träning innför tävling.
De andra (om de ville teckna mer än trafikförs.) ligger mellan 60 och 65000
Det lutar åt Folksam för min del

Yes, nu skiner solen!!!! Vet inte hur det är med er andra, men idag ska iaf jag åka hoj! :banana Hör av er om nån skall ut, så kan vi mötas. :tummenupp

Aero skrev:
Yes, nu skiner solen!!!! Vet inte hur det är med er andra, men idag ska iaf jag åka hoj! :banana Hör av er om nån skall ut, så kan vi mötas. :tummenupp
ska ställa in min kopling idag tänkte jag.. vet inte när men jag hör av mig om jag ska ut och dra en repa

Stefan skrev:
Hos Trygg Hansa får jag ge 20000kr Hel/halvår men då får man bara köra bana med SMC.
Folksam vill ha 22000 men då får man köra bana så länge det inte är tävling eller träning innför tävling.
De andra (om de ville teckna mer än trafikförs.) ligger mellan 60 och 65000
Det lutar åt Folksam för min del
oki.. vilken av dom blir det då.. fan jag börjar ju bli till åren det märks på min premie :) jaja stefan dom premierna du fått nu överlever du väl med :tummenupp

blom skrev:
oki.. vilken av dom blir det då.. fan jag börjar ju bli till åren det märks på min premie :) jaja stefan dom premierna du fått nu överlever du väl med :tummenupp
De blir nog Folksam.
Vad ligger din premie på, gammle man?

då får du en månadskostnad på 3666kr då.. jag betalar 9lök halv/hel men på den tänkta nya hojen vet jag fan inte vad priset blir..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti