blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
mattias listan kom upp igår till festen.Mattias650 skrev:Hade jag också tänkt tills jag såg väderprognosen... mulet och snöblandat regn.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mattias listan kom upp igår till festen.Mattias650 skrev:Hade jag också tänkt tills jag såg väderprognosen... mulet och snöblandat regn.![]()
blom skrev:mattias listan kom upp igår till festen.
ja ok du menar så.. ja det kan vi ju ha vid sidan av tycker jag.. bra om det ser fullt ut tycker jagMattias650 skrev:Jo, jag såg det.
Min fundering var om vi ska ha en namnlista där folk själva skriver upp sig på listan eller om vi inte ska ha en lista som t.e.x. vår kassör fyller på när han ser att folk betalat in.
Förra året hade vi en lista med en jäkla massa namn men sen när sista anmälningsdatum varit så försvann ett helt gäng som inte betalt.
Kontroll, som vår gode doktor brukar säga...![]()
blom skrev:så mattias vad tyckte du om den harrowcatch the fox
Jodå jag knäppte 63st och några små filmer.Supermoto skrev:Blev det inte fler bilder????
ja det är det...Stefan skrev:Är det pub-kväll nästa lördag?
Ska ut med jobbet o käka då så ni får klara er utan mig.blom skrev:ja det är det...
pusst där sa du årets meningStefan skrev:Ska ut med jobbet o käka då så ni får klara er utan mig.
med sveriges temp och väder så borde du kyckling kara ca 37 mil/år och var 5 veckaKyckling skrev:Idag?
Det är ju blött kallt och eländigt ute ju...
Och jag vill inte alls åka hoj.![]()
![]()
![]()
Har fortfarande inte vågat fråga!blom skrev:stefan hur går det med försäkringen??? jag ska dra och hämta hojen nu.. nu blir det åka av![]()
stefan jag tror att det är riktigt illa om jag ska vara ärligStefan skrev:Har fortfarande inte vågat fråga!
Men jag ska börja ringa nu i veckan och höra hur illa de är.
Kyckling skrev:Äsch, Stefan är ju bonde...
Han lär nog få nått EU-bidrag som täcker det där ska du se.![]()
rainman skrev:Är väl bara att försäkra den som ett "arbetsredskap" tillsammans med traktorerna och skördetröskorna!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |