Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
MC-olycka i eftermiddags vid simonstorp, tros vara en sporthoj, nån som vet något?
Enligt en kompis som åkte förbi så såg det inget vidare ut :(

Fick nyss reda på att det var en jobbarkompis som var på väg hem till norrköping... Han mötte ett äldre par som svängde vänster :(

Båda armarna och ett ben brutet, men vid liv iaf.

Kolla vädret nyss och imorgon blir det lika fint men 12 grader :tummenupp och inte 7 som idag, ska vi träffs 13.00 vid shell för en gemensam tur?? svara gärna om ni ska med. :)

Fegisar! Nu skulle vart med och åkt med norrpingsgänget. Var faktiskt inte så kallt som Ankätaren antyder. :D

Jag var ute idag, jag väntade på macken vid 13 men det dök inte upp nån.
Det skulle varit 2 till men de kanske var lite för frusna av sig.

Jag åker gärna själv också men om man säger att man ska komma så är det ju bra med ett litet meddelande att ev, uteblir. Det är ju ingen stor grej men kan vara bra för den som vill åka i flock.

Fegisar! Nu skulle vart med och åkt med norrpingsgänget. Var faktiskt inte så kallt som Ankätaren antyder. :D

7 grader vid 13.00 tycker jag är lite kyligt, mitt skinställ är som ett såll och det är bra när det är varmt.....

bara philipsson som hakar på imorgon?

Last edited:
7 grader vid 13.00 tycker jag är lite kyligt, mitt skinställ är som ett såll och det är bra när det är varmt.....

bara philipsson som hakar på imorgon?

Funderar på en tur neråt Borensberg och Tjällmo, beroende på väderlek.
Kan det vara nåt?
Mvh /T

Jag var ute idag, jag väntade på macken vid 13 men det dök inte upp nån.
Det skulle varit 2 till men de kanske var lite för frusna av sig.

Jag åker gärna själv också men om man säger att man ska komma så är det ju bra med ett litet meddelande att ev, uteblir. Det är ju ingen stor grej men kan vara bra för den som vill åka i flock.

Jag känner mig träffad, ajaj :rodnar
Skadade mig lite i handleden på innebandyn precis innan, samt att det kändes bra kallt!
Sen mådde jag inte så bra av lite andra anledningar, men höra av sig kan man alltid göra, ledsen för det :(

Kolla vädret nyss och imorgon blir det lika fint men 12 grader :tummenupp och inte 7 som idag, ska vi träffs 13.00 vid shell för en gemensam tur?? svara gärna om ni ska med. :)

ja ä hundvakt till morsans hund... men hänger me en kortare sväng. Törs inte lämna hunden ensam för länge, blir jag arvslös.... :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back