Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Bra att du tog tag i det här :tummenupp, klart vi ska försöka ta oss ner dit!
Nån som vet några tider?

brukar väl vara avfärd för kortegen 1300 från bilprovningen i herstaberg. dvs om man vill se spektaklet inne i stan bör man nog röra sig inåt stan 20 min innan avfärd för att hitta parkering och kanske vara på samlingsplatsen 40 min innan avfärd för att flanera lite.Förra året var vi sena till samlingsplatsen och även sena in till stan för att se, därför föreslår jag att vi samlas 11.30 och åker senast 11.45

Inga andra än att jag kommer med Göteborgståget 14:51, och att jag förmodligen har P böter på min bil...:gnissla

Östergötland

Imorrn bär det iväg mot de södra regionerna. Hojta till om det är nån som är sugen på en kurvig tur neråt Malexander och Kisa. Jag tänkte åka runt 10 eller så.
/T

Imorrn bär det iväg mot de södra regionerna. Hojta till om det är nån som är sugen på en kurvig tur neråt Malexander och Kisa. Jag tänkte åka runt 10 eller så.
/T

Nya direktiv!
Jag pratade just med Ryno och vi bestämde 12:00 i Finspång för vidare transport nedåt Tjällmo, Borensberg och fikastopp i Kisa. Sedan Åtvid och Ringarum och Söderköping. Om det finns något intresse att hänga med så stannar jag till vid Shell vid 11:00, annars åker jag direkt till Finspång.
mvh /T

Nya direktiv!
Jag pratade just med Ryno och vi bestämde 12:00 i Finspång för vidare transport nedåt Tjällmo, Borensberg och fikastopp i Kisa. Sedan Åtvid och Ringarum och Söderköping. Om det finns något intresse att hänga med så stannar jag till vid Shell vid 11:00, annars åker jag direkt till Finspång.
mvh /T

Jag måste tyvär ge lite kärlek till min bil som börjat skramla på ett konstigt sätt och även byta till sommardäck så jag faller av.

Nya direktiv!
mvh /T

Jobbar ta mig fan i morgon med,,,,,, :död

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back