tob
Just nu på vägarna!
Jag kommer om det inte är för kallt, smhi säger sol men bara 7-8 grader och det är gränsfall för att det ska va behagligt.
Ja fii faaan, ska det vara på det viset så tänder jag en brasa istället...och värmer på toddyn!
/T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer om det inte är för kallt, smhi säger sol men bara 7-8 grader och det är gränsfall för att det ska va behagligt.
Innan sommaren drar igång på allvar så ta en titt på denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202919 för man vet ju aldrig hur det slutar HEHE![]()
Om inte för den goda sakens skulle, själv är jag med, bara så ni vet.
MC-olycka i eftermiddags vid simonstorp, tros vara en sporthoj, nån som vet något?
Enligt en kompis som åkte förbi så såg det inget vidare ut![]()
Fick nyss reda på att det var en jobbarkompis som var på väg hem till norrköping... Han mötte ett äldre par som svängde vänster
Båda armarna och ett ben brutet, men vid liv iaf.
Kolla vädret nyss och imorgon blir det lika fint men 12 graderoch inte 7 som idag, ska vi träffs 13.00 vid shell för en gemensam tur?? svara gärna om ni ska med.
![]()
Fegisar! Nu skulle vart med och åkt med norrpingsgänget. Var faktiskt inte så kallt som Ankätaren antyder.![]()
7 grader vid 13.00 tycker jag är lite kyligt, mitt skinställ är som ett såll och det är bra när det är varmt.....
bara philipsson som hakar på imorgon?
Funderar på en tur neråt Borensberg och Tjällmo, beroende på väderlek.
Kan det vara nåt?
Mvh /T
Jag var ute idag, jag väntade på macken vid 13 men det dök inte upp nån.
Det skulle varit 2 till men de kanske var lite för frusna av sig.
Jag åker gärna själv också men om man säger att man ska komma så är det ju bra med ett litet meddelande att ev, uteblir. Det är ju ingen stor grej men kan vara bra för den som vill åka i flock.
Jag känner mig träffad, ajaj![]()
Skadade mig lite i handleden på innebandyn precis innan, samt att det kändes bra kallt!
Sen mådde jag inte så bra av lite andra anledningar, men höra av sig kan man alltid göra, ledsen för det![]()
Kolla vädret nyss och imorgon blir det lika fint men 12 graderoch inte 7 som idag, ska vi träffs 13.00 vid shell för en gemensam tur?? svara gärna om ni ska med.
![]()
då hänger du med imorgon då?

Det är det nog fan bäst att göra![]()
ja, jag var vid erat garage o snacka med rolle och det var spindelnät på duccen
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |