Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Igår blev det väl jävligt rörigt:va alla verkar ha kommit ner olika tider till Shell, synd!!
Vet inte vilka som var där å vände, men tillslut åkte ivf jag, Hockenheim & doller lite:)

Men om det är samlas 1700, åka 1730 som gäller och folk alltid dyker upp 1728 så är det inte så lätt att veta om det kommer folk eller inte...

Men om det är samlas 1700, åka 1730 som gäller och folk alltid dyker upp 1728 så är det inte så lätt att veta om det kommer folk eller inte...

Jo, om man inte åker före 17:30:tummenupp
Förresten så har det aldrig varit ordinarie samling 17:00:va, har alltid försökt köra med en kvart innan(17:15), för att åka 17:30!!
Jag vet att många kommer ner i senaste laget(bla jag), men då har jag oftast varit körklar direkt:)

Om man nu ska samlas 17:15 och åka 17:30 så är det ju bara att dra ett sms och säga att man är sen och då kan man ju antingen vänta eller sms:a tillbaka och säga att vi äker till staden/fiket/banan där och där.

Sen kan ju jag tycka att har jag tid så kan man ju åka ner och snacka skit en stund, kanske från 17.02-17.29 för att sedan åka 17.30,,,,,,,,,, eller:confused:

Klockan 15,00 lyfter jag och förhoppningsvis från Shell, samling 15 minuter innan,,,,,,, har lagt ett inlägg på Strängnästråden så om vi har tur så kan vi få lite guidning på några fina vägar där.

Eller om någon har nått annat kul att åka på.

Tveksamt väder = inställt

Det var då fan vilket väder, det får bli garagefest på Vasavägen

Last edited:
Det var då fan vilket väder, det får bli garagefest på Vasavägen

Fan, det hade varit skoj, festa med hojarna:fyllisar
Var bortbjudna igår, annars så...var ju ändå inte i körbart skick:rodnar

Nog om det, nån som ska ut mellan skurarna idag?

Jag är sugen på en sväng idag.. Har sett att rätt många är ute å åker hoj idag men enligt smhi ska det dock regna här hela dagen.:confused:

Hur dags åker vi? :)

Blev upptagen av MotoGp nu, så det blir nog bara någon mindre sväng om det blir något!!
Känns dessutom som det hänger i luften:gnissla

Vilka tänkte ev köra imorgon Måndag?:va

Har varit ute på en 15 mila sväng med en gammal klasskompis idag.
Kholm-oskarshäll-rejmyre-hävla-kholm. Fick på oss kanske 2 regn droppar på hela resan. Polisen var på besök på oskarshäll också :)

Hörni landkrabbor nu har jag varit ute på ett whetrace, Marmorbyn t&r bie,flodaforrsjö,strångsjö,garaget,ICA,hem,,, men det kanske bara är för hårdingar :yoparty :yoparty

Hörni landkrabbor nu har jag varit ute på ett whetrace, Marmorbyn t&r bie,flodaforrsjö,strångsjö,garaget,ICA,hem,,, men det kanske bara är för hårdingar :yoparty :yoparty

Ok om vi ska bräcka varann i blöthet.
Norsholm, Söderköping, Ringarum, Åtvidaberg, Kisa, Malexander, Boxholm, Mjölby, Linköping, Norrping, Oscarshäll, Hem. Ökade i vikt ca 50 Kg under färden och det var INTE fett! Hehe!
/T

Hade du hört av dig så hade ja joinat, hojjen hade behövt en dusch :)

jaja det är lätt att säga så här i efterhand :hihi :hihi

Ok om vi ska bräcka varann i blöthet.
Norsholm, Söderköping, Ringarum, Åtvidaberg, Kisa, Malexander, Boxholm, Mjölby, Linköping, Norrping, Oscarshäll, Hem. Ökade i vikt ca 50 Kg under färden och det var INTE fett! Hehe!
/T

Åååååh vågen :Bugar :Bugar :Bugar jag kröp upp bakom kåpglaset och låg där brände järnet så jag blev knappt blöt alls :hihi

Last edited:
jaja det är lätt att säga så här i efterhand :hihi :hihi

Åååååh vågen :Bugar :Bugar :Bugar jag kröp upp bakom kåpglaset och låg där brände järnet så jag blev knappt blöt alls :hihi

Jag försökte, men flytvästen var i vägen!:D

Fan sån go sväng det blev idag, bie,floda,fjällkäfte, hälleforsnäs, hållsta, julita, gropptorp, katrineholm,,,,,,,,,,,,

Gick inte så laglig fart sista biten, och inte första och andra heller kanske.:yoparty

Och sen skulle man ju kanske skrivit nått här men pga tidsbrist så blev det inte så,,,,,,,, men jag brukar åka ner till Shell för att se om nån vill med ovasett dag, hoppas fler gör så.

Nyköping ikväll?

Tänkte åka en Onsdagssväng till Nyköping, om vädret är ok. Nån som är sugen på att kolla gammalt skrot och stå i korvkö?
mvh /T

Varken skrotet eller skinnvastarna lockar mig men jag aker garna en svang ikvall bara for akandeds skull :arsele

En anledning så god som någon!
Jag bor ju halvvägs, så jag åker inte in till Shell. Ses vi i Nyk, eller kommer allt folk förbi Björkvik?
mvh /T

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...