Hojåka 2008

Status
Ej öppen för fler svar.
Det var snack om en Stockholmresa med Norrköpingsfolket på lördag,,,, Peter har du koll på detta.

Jag hörde nått om 12,00 på Mc-Orvars

Nu heter jag inte Peter men jag är ett Norrköpingsfolk :pannkyss

Stockholmsturen är planerad (väderleken har viss betydelse) till lör 12/7 och avfärd skapligt tidigt, säg vid 9 från Orvars. Om ni har lust att hänga på så är kanske McDonalds i Nyköping vid 9.30 - 10 en lämplig plats för nypåstigna...

Först i pipeline ligger en tur mot Kisa - Malexander på lör 5/7 från Norrköping. Freedom MC håller i den planeringen, så vi får återkomma i ärendet när mer kunskap finns :)

Nu heter jag inte Peter men jag är ett Norrköpingsfolk :pannkyss

Stockholmsturen är planerad (väderleken har viss betydelse) till lör 12/7 och avfärd skapligt tidigt, säg vid 9 från Orvars. Om ni har lust att hänga på så är kanske McDonalds i Nyköping vid 9.30 - 10 en lämplig plats för nypåstigna...

Först i pipeline ligger en tur mot Kisa - Malexander på lör 5/7 från Norrköping. Freedom MC håller i den planeringen, så vi får återkomma i ärendet när mer kunskap finns :)

Då borde vi kunna skrapa ihop lite folk från Katrineholm :tummenupp

Nu har det börjat regna i Hälleforsnäs!! Jävla skit sommar... står i standby ett tag till och hoppas att det slutar snart

Funderar att ta en sväng å lufta trixi till nyköping imorrn när jag har fått dit skylthållaren och blinkerserna bak på hojen...Är de några andra som är sugna???
Samling vid shell gamla vanliga tiden.....

Någon som ska åka idag torsdag? Vill gärna ha lite sällskap =)
Slutar jobbet kl 18. Så jag kan vara vid shell runt 18.30.
Annars kan jag möta upp er som åker tidigare någonstans?

EY Krabbar, jag har en DBS med 28tums hjul o trasig ringklocka, får man vara med i er erat gäng då? :yoparty :rock

Javist, det blev nog en 3 mil i dag, så nu har jag nog fått ihop mina mil. På återsende nästa år =)

O föresten, så hälsar jag bara på fint folk...:arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...