WEST
Gudomlig sporthojare
Det var snack om en Stockholmresa med Norrköpingsfolket på lördag,,,, Peter har du koll på detta.
Jag hörde nått om 12,00 på Mc-Orvars
Jag hörde nått om 12,00 på Mc-Orvars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu heter jag inte Peter men jag är ett Norrköpingsfolk
Stockholmsturen är planerad (väderleken har viss betydelse) till lör 12/7 och avfärd skapligt tidigt, säg vid 9 från Orvars. Om ni har lust att hänga på så är kanske McDonalds i Nyköping vid 9.30 - 10 en lämplig plats för nypåstigna...
Först i pipeline ligger en tur mot Kisa - Malexander på lör 5/7 från Norrköping. Freedom MC håller i den planeringen, så vi får återkomma i ärendet när mer kunskap finns![]()
Idag tisdag ska vädret vara bra, är det någon som planerar att ta sig till Shell?
Idag tisdag ska vädret vara bra, är det någon som planerar att ta sig till Shell?
Skulle gärna åka, men då bettan är på verkstaden blir det svårt... nån som har en hoj att låna ut? =)
Ta cykeln och hänka![]()
Punka på den... =(
Har faktiskt hänkat med en moped efter en annan moped... kan lova att det var tungt som FAN!
EY Krabbar, jag har en DBS med 28tums hjul o trasig ringklocka, får man vara med i er erat gäng då?![]()
![]()
EY Krabbar, jag har en DBS med 28tums hjul o trasig ringklocka, får man vara med i er erat gäng då?![]()
![]()
hörde det utav en kompis också, idag så smällde det, att nån mcåkare kört på en gångare/ cyklist ?. typ vid kyrkan östra vingåker sa han.Är det nån som vet något om mc-olyckan i genne...
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |