Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Igår blev det väl jävligt rörigtalla verkar ha kommit ner olika tider till Shell, synd!!
Vet inte vilka som var där å vände, men tillslut åkte ivf jag, Hockenheim & doller lite![]()
Men om det är samlas 1700, åka 1730 som gäller och folk alltid dyker upp 1728 så är det inte så lätt att veta om det kommer folk eller inte...
Det var då fan vilket väder, det får bli garagefest på Vasavägen
Nog om det, nån som ska ut mellan skurarna idag?
Jag är sugen på en sväng idag.. Har sett att rätt många är ute å åker hoj idag men enligt smhi ska det dock regna här hela dagen.![]()
Hur dags åker vi?![]()
Hörni landkrabbor nu har jag varit ute på ett whetrace, Marmorbyn t&r bie,flodaforrsjö,strångsjö,garaget,ICA,hem,,, men det kanske bara är för hårdingar![]()
![]()
Hörni landkrabbor nu har jag varit ute på ett whetrace, Marmorbyn t&r bie,flodaforrsjö,strångsjö,garaget,ICA,hem,,, men det kanske bara är för hårdingar![]()
![]()
Hade du hört av dig så hade ja joinat, hojjen hade behövt en dusch![]()
Ok om vi ska bräcka varann i blöthet.
Norsholm, Söderköping, Ringarum, Åtvidaberg, Kisa, Malexander, Boxholm, Mjölby, Linköping, Norrping, Oscarshäll, Hem. Ökade i vikt ca 50 Kg under färden och det var INTE fett! Hehe!
/T
jaja det är lätt att säga så här i efterhand![]()
Åååååh vågen![]()
![]()
jag kröp upp bakom kåpglaset och låg där brände järnet så jag blev knappt blöt alls
![]()
Varken skrotet eller skinnvastarna lockar mig men jag aker garna en svang ikvall bara for akandeds skull![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |