PJannesson
Medlem
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- Yz 450
Hej alla sporthojare
Jag har satt mig i en jobbig situation.
För ca 2 månader sedan sålde jag en styck gsxr 750 reggad banhoj till en kille.
Killen i fråga är djävligt reko o jag vill absolut inte att han ska tro att jag har lurat honom på något vis.
Jag körde hojen ca 30 mil förra sommaren o den gick då som den skulle.
Igår ringde han och då har han testat hojen och allt kylvattnet har förflyttat sig till oljetråget. Han har kört totalt 2,5 km
Jag fattar inte vad som har hänt men skitsamma, det spelar ingen roll jag måste hjälpa honom att fixa hojen så den funkar!!
Jag bor i Skövde o hojen står numera i Lund i ett garage där inte kan skruva.
Finns det någon som kanske har en Gsxr 750 motor liggandes? eller kanske var man kan få tag i en.
Det är modellen -00 -01 -02 det handlar om.
Behöver alla tips jag kan få, o givetvis är det panik med att få ihop den till honom då han har bokat bandagar i sommar.
Tack på förhand
Mvh Per
Jag har satt mig i en jobbig situation.
För ca 2 månader sedan sålde jag en styck gsxr 750 reggad banhoj till en kille.
Killen i fråga är djävligt reko o jag vill absolut inte att han ska tro att jag har lurat honom på något vis.
Jag körde hojen ca 30 mil förra sommaren o den gick då som den skulle.
Igår ringde han och då har han testat hojen och allt kylvattnet har förflyttat sig till oljetråget. Han har kört totalt 2,5 km
Jag fattar inte vad som har hänt men skitsamma, det spelar ingen roll jag måste hjälpa honom att fixa hojen så den funkar!!
Jag bor i Skövde o hojen står numera i Lund i ett garage där inte kan skruva.
Finns det någon som kanske har en Gsxr 750 motor liggandes? eller kanske var man kan få tag i en.
Det är modellen -00 -01 -02 det handlar om.
Behöver alla tips jag kan få, o givetvis är det panik med att få ihop den till honom då han har bokat bandagar i sommar.
Tack på förhand
Mvh Per