Hjälp Kawasaki ZX10

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Kan någon vänlig själ som äger en Zx10 -04 vara jättesnäll att gå ut i garaget och mäta hur lång "Kawasaki" dekalen är som sitter på tanken..? :Bugar

Ska beställa dekalerna idag, och har tappat bort lappen där jag skrev ner storleken på innan jag slipade tanken.... :huvet

Vore grymt tacksam!!! :Bugar

Jag kan kolla när jag kommer hem runt 18.00. Pm:a om jag glömt det.

EDIT: såg att du skulle beställa i dag så då är det väl för sent. :död

Macke skrev:
Kan någon vänlig själ som äger en Zx10 -04 vara jättesnäll att gå ut i garaget och mäta hur lång "Kawasaki" dekalen är som sitter på tanken..? :Bugar

Ska beställa dekalerna idag, och har tappat bort lappen där jag skrev ner storleken på innan jag slipade tanken.... :huvet

Vore grymt tacksam!!! :Bugar

Jag började precis jobba, ställde hojen hemma för jag slutar inte förräns 10 ikväll, kan kolla direkt då om du kan vänta.

btw, körde min första riktiga tur idag, fan vad den piskar ass. Riktigt go hoj.

Ni får gärna fixa det ikväll om ni vill, dekalerna ska inte skäras ut förräns imorgon....

m.v.h

Macke

Naturligtvis glömde jag det :kocko men gick ut i garaget igen efter att ha läst tråden igen. Den mäter 180x27 mm. 27 är den exakta höjden på t ex första K:et men 180 på längden var lite svårt att mäta med tumstock då tanken är väldigt kurvad där men bör vara inom +-3 mm. :tummenupp

Ninjaboy skrev:
Naturligtvis glömde jag det :kocko men gick ut i garaget igen efter att ha läst tråden igen. Den mäter 180x27 mm. 27 är den exakta höjden på t ex första K:et men 180 på längden var lite svårt att mäta med tumstock då tanken är väldigt kurvad där men bör vara inom +-3 mm. :tummenupp

Ja, mer noga än så är det inte...

Tack och bock för hjälpen!!!!! :Bugar

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026