Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har själv tittat på den. Den fick mig att öppna ögonen för märket.Maffan skrev:2104199Jag e sugen på en Buell XB9R som Carlbacks har,, den e vit och snuskit fin,, kan nån testa den åt mig så jag vet om det är lönt att köra o hämta skiten? PLEASE!!!![]()
Jag har kört XB9S, den va nervös som fan... Men jag ska givetvis trycka i allt trrim som finns,, gör alltid det på mina hojar.. Jag är såld på V2 och då får det bli en ovanlig buse.. Tack för infot..Lennart skrev:2104355Jag har själv tittat på den. Den fick mig att öppna ögonen för märket.
Därför åker jag numera en Buell själv. Dock en tolva. Min fråga käre broder är....har du kört buell tidigare? Vad förväntar du dig? Den är bara på dryga 80hk men svänger som en gud. Storleksmässigt så är den som en 250Roadracing hoj.
Min känns slö på sina 100hk men har något speciellt som bara måste stämma.
Jag blev rekomenderad av Carlbarks att köpa tolvan bara för att jag har åkt radfyra med allt för mycket drag......Dom menade att jag skulle bli missnöjd med nian. OBS jag testade inte Firebolten....bara såg den och den var fin.
Vill du svänga......köp den! Vill du vara etta på motorvägen så......glöm den.
Detta är ju bara min enkla uppfattning men.............den har själ..........
Fett gosseblom skrev:2104759tittade själv på den för ca 2 år sen.. och med det vill jag säga att den stått länge där.. ska faktiskt till c-barks idag.. ska se vad jag kan göra för dig maffan >![]()

blom skrev:2105132fick inget tillfälle att köra den idag.. men den är som sagt va mycket fin.... men du kommer väl att äga den i ca 14,5 dagar![]()

TERMINATOR skrev:2105450skulle inte tro att det är 14,5 dagar, så länge har han inte haft någon hoj, den är nog såld innan han kommer hem till skåneland![]()
![]()

TERMINATOR skrev:2105450skulle inte tro att det är 14,5 dagar, så länge har han inte haft någon hoj, den är nog såld innan han kommer hem till skåneland![]()
![]()
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |