Hjälp att testköra en hoj?

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Jag e sugen på en Buell XB9R som Carlbacks har,, den e vit och snuskit fin,, kan nån testa den åt mig så jag vet om det är lönt att köra o hämta skiten? PLEASE!!! :pannkyss

Maffan skrev:
2104199 Jag e sugen på en Buell XB9R som Carlbacks har,, den e vit och snuskit fin,, kan nån testa den åt mig så jag vet om det är lönt att köra o hämta skiten? PLEASE!!! :pannkyss
Jag har själv tittat på den. Den fick mig att öppna ögonen för märket.
Därför åker jag numera en Buell själv. Dock en tolva. Min fråga käre broder är....har du kört buell tidigare? Vad förväntar du dig? Den är bara på dryga 80hk men svänger som en gud. Storleksmässigt så är den som en 250Roadracing hoj.
Min känns slö på sina 100hk men har något speciellt som bara måste stämma.
Jag blev rekomenderad av Carlbarks att köpa tolvan bara för att jag har åkt radfyra med allt för mycket drag......Dom menade att jag skulle bli missnöjd med nian. OBS jag testade inte Firebolten....bara såg den och den var fin.
Vill du svänga......köp den! Vill du vara etta på motorvägen så......glöm den.
Detta är ju bara min enkla uppfattning men.............den har själ..........

tittade själv på den för ca 2 år sen.. och med det vill jag säga att den stått länge där.. ska faktiskt till c-barks idag.. ska se vad jag kan göra för dig maffan >:)

Lennart skrev:
2104355 Jag har själv tittat på den. Den fick mig att öppna ögonen för märket.
Därför åker jag numera en Buell själv. Dock en tolva. Min fråga käre broder är....har du kört buell tidigare? Vad förväntar du dig? Den är bara på dryga 80hk men svänger som en gud. Storleksmässigt så är den som en 250Roadracing hoj.
Min känns slö på sina 100hk men har något speciellt som bara måste stämma.
Jag blev rekomenderad av Carlbarks att köpa tolvan bara för att jag har åkt radfyra med allt för mycket drag......Dom menade att jag skulle bli missnöjd med nian. OBS jag testade inte Firebolten....bara såg den och den var fin.
Vill du svänga......köp den! Vill du vara etta på motorvägen så......glöm den.
Detta är ju bara min enkla uppfattning men.............den har själ..........
Jag har kört XB9S, den va nervös som fan... Men jag ska givetvis trycka i allt trrim som finns,, gör alltid det på mina hojar.. Jag är såld på V2 och då får det bli en ovanlig buse.. Tack för infot.. :tummenupp

blom skrev:
2104759 tittade själv på den för ca 2 år sen.. och med det vill jag säga att den stått länge där.. ska faktiskt till c-barks idag.. ska se vad jag kan göra för dig maffan >:)
Fett gosse :tummenupp
Har dom haft den länge kan du ge dig på att här ska prutas.. 15% på det priset,, minst 10% av ialla fall.. KOmmer upp till nästa helg i så fall och hämtar om den e bra.. Hoppas du hinner med en runda på den.. Tack för hjälpen :pannkyss

fick inget tillfälle att köra den idag.. men den är som sagt va mycket fin.... men du kommer väl att äga den i ca 14,5 dagar :rolleyes:

blom skrev:
2105132 fick inget tillfälle att köra den idag.. men den är som sagt va mycket fin.... men du kommer väl att äga den i ca 14,5 dagar :rolleyes:

skulle inte tro att det är 14,5 dagar, så länge har han inte haft någon hoj, den är nog såld innan han kommer hem till skåneland :hihi :hihi

TERMINATOR skrev:
2105450 skulle inte tro att det är 14,5 dagar, så länge har han inte haft någon hoj, den är nog såld innan han kommer hem till skåneland :hihi :hihi
:yoparty

De e rock n roll att byta hela tiden.. Man måste testa sig fram till den perfekta,, ungefär som med kvinnor, man tar inte första bästa och gifter sig direkt,, man måste ta små steg och se vart det leder.. Nu har jag varit på asiatiska, engelska och germanska så nu far jag över atlanten och provar amerikanskt.. :D

Fet hoj till bastant kille.. :tummenupp

Synd att du inte han med o köra den,, men jag ska kolla med dom hur jag kan göra,, KMT:en ska jag behålla så där har ni lite fel,, nu e det dax att behålla alla köp.. siktar på tre till nyår.. Letar glidare oxå bara för att nån gång ska man väl göra fel oxå :D

Om det finns nån annan som pallar ta den på en tur så hojta till...

det där med brudar är ju lite olika.. en del väljer en i sverige och runt hörnet.. en del åker ända till asien och betalar för dom :rolleyes: :D

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back