HJÄLP, bakdel R1

hagztröm

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2004
Hoj
r1 03
Jag har en r1 03:a, är det någon som kan visa hur man snyggast löser problemet med den fula regplåten och bakblinkers bäst, och fortfarande köra lagligt. obs jag har highpipe(dåligt för plats med binkers?).
bilder eller länkar vore toppen. :3freak :3freak

Gå till: www.vfxkits.com
Klicka på Products
Sen i listan välj: Pivot Kit R1 '02-'03

Jag har en sådan för senare användning. Det får bort hela plastskiten o rensar upp mycket bra. Samt den har möjligheten att böja undan regskylten. Skitsnyggt!

Du kanske kan få köpa min ifall du inte orkar dilla me å beställa från Kanada. Men då får du den till överpris :rolleyes:

hehe.. jag sket i blinkers helt på min 98ans R1a som hade ett MIG highpipe. Sen köpte jag blinkers som gick o tränga fast.

Vad du kan göra om du köper kitet jag visade är och böja metallen neråt på nått stylistiskt sätt så det inte ser CP ut. Funkar nog fint ska du se.

jag har micron highpipe som sitter rätt tajt, killen på verkstaden tyckte man skulle sätta blinkersena på reg plåten nedanför pipen, låter fult eller? någon annan lösning?

hagztröm skrev:
jag har micron highpipe som sitter rätt tajt, killen på verkstaden tyckte man skulle sätta blinkersena på reg plåten nedanför pipen, låter fult eller? någon annan lösning?

Detta kan kanske vara en lösning...

Bifogat

• micro_diamond_indicator.gif
    micro_diamond_indicator.gif
    40.7 KB · Visningar: 178
All_to_slow skrev:
tja så här har jag gjort med min bak..

Sätt två oranga diodrar i baklyset istället! Du hittar dom på ELFA...
du behöver ett motstånd också! Du borrar bara två 5mm hål på insidan av baklyktan ock limmar fast dom... "billigt enkelt och stilrent!

Mvh Stefan Team GR

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...