Hets inför finalen på Torpet, BoTT!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Men såklaaart!! Hur långt är det till Sigges från torpet?
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
En 20 mins bilfärd, har jag för mig :rolleyes:

Kommer ju en hemlig gäst ser det ut som på lördag...
 

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati
Waow, kommer TBA å spiller, har hørt at de spilte for 160 000 mennesker på hotel Ospec på Marlorca:rolleyes:

:D :D :D


Ser ut 1098R snart er i garasjen:tummenupp[/QUOTE]

Shiiiit pomfritt :yoparty Alla normen har 1098R...

Nyhet!
Å till 2009 har vi en ny klass, Norska 1098R cuppen som körs i Nordic bott serien:D


Uansett hvad ska jeg ta mig ner till Torpet:)
 
Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
:D :D :D


Ser ut 1098R snart er i garasjen:tummenupp


Halooo, ingenting er avgjort enda, har lært at ting er solgt først når jeg har pengene i hånda/lomma - og det skal letes fram en R til ritkig pris og i riktig skikk først:) Og egen norsk serie i serien er jeg for, er dritt lei av å få grisebank av gamle hondaer, apriliaer uten effekt osvosv:huvet
 
Last edited:

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Vad jag kunde se i annan tråd så är det bara 9 st anmälda i BoTT till helgen?? Kommer många att betala på plats eller är man rädd för att det är kallt :rolleyes: . Det är ju inte bra för framtida diskussioner med Brånalt....
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vad jag kunde se i annan tråd så är det bara 9 st anmälda i BoTT till helgen?? Kommer många att betala på plats eller är man rädd för att det är kallt :rolleyes: . Det är ju inte bra för framtida diskussioner med Brånalt....

BOTTA bra men hemma pest, jag kan inte eftersom jag inte har hojen klar och dessutom saknar barnvakt.
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Vad jag kunde se i annan tråd så är det bara 9 st anmälda i BoTT till helgen?? Kommer många att betala på plats eller är man rädd för att det är kallt :rolleyes: . Det är ju inte bra för framtida diskussioner med Brånalt....

Vi blir ihverfall 3 fra Norge og ingen av oss har betalt på forhånd, og det er alltid få som betaler på forskudd i BoTT - husk vi er gamle menn:)
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Jag pröjsade sent, typ nån dag sedan.. Men skam om vi inte blir fler än 10 pers..
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Vi blir flere, da har ALDRI vært mange som har betalt på forskudd:tummenupp Fokuser heller på å gi gass du, for nå blir det mange som vil forbi deg:pannkyss

Haha, okej!! Men jag ska ta med mig alla konkurrenter till Sigges och sen sätter jag upp notan på ER rika norrmän.. vips så har jag inget motstånd på söndagen :D GAMMEL DANSK!
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Lasen vann igår och blev tvåa idag, och med det så vann han serien med en pinne till godo mot Greven. Mindre kul var att hans bakdäck exploderade efter målgång så att han tog ett dopp i bollhavet.
 

Json

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600
Lasen vann igår och blev tvåa idag, och med det så vann han serien med en pinne till godo mot Greven. Mindre kul var att hans bakdäck exploderade efter målgång så att han tog ett dopp i bollhavet.

Ett stort GRATTIS till Lasen!

Synd med kraschen men hade däcket hållt kortare eller längre tid så hade det blivit värre... Kortare=Ingen serie seger, längre=långrakan...

En bild på däcket:
 

Bifogat

  • DSC00047resize.jpg
    DSC00047resize.jpg
    93.1 KB · Visningar: 125

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
M1100S
Lasen vann igår och blev tvåa idag, och med det så vann han serien med en pinne till godo mot Greven. Mindre kul var att hans bakdäck exploderade efter målgång så att han tog ett dopp i bollhavet.

Verkligen mindre kul:
 

Bifogat

  • REC Anderstorp 004 (3).jpg
    REC Anderstorp 004 (3).jpg
    225.6 KB · Visningar: 113
  • REC Anderstorp 009 (3).jpg
    REC Anderstorp 009 (3).jpg
    181 KB · Visningar: 102
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top