Hets inför finalen på Torpet, BoTT!

Stort grattis till dig Lasen, välförtjänt! Tråkigt med kraschen, men tur i oturen. Fått tillbaka bucklan ännu?? Ses nästa år din orm, å då jävlar!

Om du vill byta upp dig lite lagom så ta o kolla vad Lind ska ha för Tuonon. Körde ju ERF på den på söndagen och det är faktiskt inte alls en dum hoj. Åkte 1.43,2 på mitt första pass på den och jag vill minnas att det var betydligt svårare att åka samma tider med Pinky :)

Har snackat lite "löst" med Lind om det :tummenupp , helt klart en intressant och lite lagom uppgradering. Det får ju inte vara för bra material, det ska ju vara lite svårt :D .
Jag hoppas det var svårare med Pinky för jag kämpade på rätt hårt när jag kom ner på 1.44... :) Ganska nöjd ändå, synd bara att det "bara" räcker till en 12:e plats i år :gnissla .
Det var riktigt skoj att se er på REC:en. Ni blev totalrökta på rakan men kämpade ju på hårt i kurvorna. En 2:a plats är ju grymt.... :tummenupp

Först. Grattis till Segern!

Såg ut som det var spår i däcket att det tagit i svingen, men jag kan ha fel såklart. Men om det gjort det kan det kanske blir överhettat med detta som följd ? :va :gnissla

Det har nog tagit i svingen efter att det börjat gå sönder. jag körde 2 st Dunlop på lördagen och dom tog inte mot i svingen så det har absolut hänt något med däcket.

Lind ! Grattis till 3e platsen. och vi ses nästa år och då blir det nog mycket hårdare om du får tag i en Ducati :)

Det har nog tagit i svingen efter att det börjat gå sönder. jag körde 2 st Dunlop på lördagen och dom tog inte mot i svingen så det har absolut hänt något med däcket.

Lind ! Grattis till 3e platsen. och vi ses nästa år och då blir det nog mycket hårdare om du får tag i en Ducati :)

Ok. Antar att du skickar tillbaka det så TL / Dunlop får ställas till svars.

Tänkte själv prova Dunlop slicks nästa år. Körde på deras 211gp under detta år och tyckte de var kanon iaf.

Stort grattis till segern Lasen, grymt bra kört:tummenupp å himla tur att det gick bra i däckrysaren.
Var det ingen som filmade eller fotade när du kommer segerwheelande med rykande bakdäck, måste sett rätt häftigt ut:)

Ja du Lasen du svarade för för den brutalaste målgången jag hört talas om rena rama gladiator underhållningen:yoparty Stort grattis :tuttar det var sjukt små marginaler, så har du nerver att greja det, världsklass :tummenupp

/Rune

Helt klart den coolaste wheelien jag har sett med rökeffekter och allt! ;)

Grattis!! :tummenupp

Last edited:
Någon som vet hur det går för Nils på nr 111 som gick av hrt i karusellen?

Det är ganska bra med mig trots allt ändå. Jag bröt vänster handen på tre ställen, och så slog jag i huvudet ganska ordentligt, kommer knappt ihåg något från lördagen alls, om det är någon som vet vad som hände så skulle jag vara tacksam att få veta det. Stort tack till emullo för hjälpen med att köra hem bilen.

Japp veldig fel, gå inn på nordicbott.net:tummenupp På den tabellen mangler racene fra Sviestad:huvet

Det är ganska bra med mig trots allt ändå. Jag bröt vänster handen på tre ställen, och så slog jag i huvudet ganska ordentligt, kommer knappt ihåg något från lördagen alls, om det är någon som vet vad som hände så skulle jag vara tacksam att få veta det. Stort tack till emullo för hjälpen med att köra hem bilen.

Godt at det ikke var værre, så ille ut når du lå der kald så lenge:tummenupp Satser på at du kommer sterkere tilbake neste år:pannkyss

Last edited:

Skönt att höra Nisse. hoppas du bättrar dig snabbt. Där du lämnade banan så det ut som det gick rakt fram. Kan du fått en highsider som rätade upp hojen. Om det hade varit framhjulsläpp borde du legat på gräset.

Ajaj... krya på dig o påt igen nästa år :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...