Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill byta upp dig lite lagom så ta o kolla vad Lind ska ha för Tuonon. Körde ju ERF på den på söndagen och det är faktiskt inte alls en dum hoj. Åkte 1.43,2 på mitt första pass på den och jag vill minnas att det var betydligt svårare att åka samma tider med Pinky![]()
Först. Grattis till Segern!
Såg ut som det var spår i däcket att det tagit i svingen, men jag kan ha fel såklart. Men om det gjort det kan det kanske blir överhettat med detta som följd ?![]()
![]()
Det har nog tagit i svingen efter att det börjat gå sönder. jag körde 2 st Dunlop på lördagen och dom tog inte mot i svingen så det har absolut hänt något med däcket.
Lind ! Grattis till 3e platsen. och vi ses nästa år och då blir det nog mycket hårdare om du får tag i en Ducati![]()
*ASGARV*
Den här säljes annonsen dök upp på ducceklubbens hemsida efter racet på lördagen
http://www.ducceklubben.org/annonser/popup_annons.asp?ID=6925
Den var f*n lite elak..
För er som inte fattar så kör Martin RC8 och Tesfai S4RS.
Någon som vet hur det går för Nils på nr 111 som gick av hrt i karusellen?
Fel eller ?
View attachment 251537
Det är ganska bra med mig trots allt ändå. Jag bröt vänster handen på tre ställen, och så slog jag i huvudet ganska ordentligt, kommer knappt ihåg något från lördagen alls, om det är någon som vet vad som hände så skulle jag vara tacksam att få veta det. Stort tack till emullo för hjälpen med att köra hem bilen.
Det är ganska bra med mig trots allt ändå. Jag bröt vänster handen på tre ställen, och så slog jag i huvudet ganska ordentligt, kommer knappt ihåg något från lördagen alls, om det är någon som vet vad som hände så skulle jag vara tacksam att få veta det. Stort tack till emullo för hjälpen med att köra hem bilen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |