Hets inför finalen på Torpet, BoTT!

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Vem tar hem serien?
Kommer det vara minusgrader?
Har Tjuren någon som helst chans med sur-tounon mot Lasens 1098 och Grevens monster-SP1:a på en bana som Torpet?
Kommer Gier skruva-bort sig eller får han till inställningarna och kan han då hänga med i toppen?
Kommer Bertilsson hänga med topptrion med sin KTM?
Kommer det massa snabba Norrmän?
Kommer det någon finne med 999RS?

Många frågetecken!!

Jag vet iaf att jag vill slå MIKKEL :D . Anderstorp kräver inte lika mycket uthållighet så nu jävlar :D .
 

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati
Ryktet säger att norrmännen kommer med sina 1098R och kanske strular till det på pallen för favoriterna, kommer Kesseli med, Hur gör Petjo? Och Patrik gillar ju Torpet och kanske får för sig att dyka upp på finalen. Det kan bli hur spännane som helst i toppstriden.:yoparty :D
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Ryktet säger att norrmännen kommer med sina 1098R och kanske strular till det på pallen för favoriterna, kommer Kesseli med, Hur gör Petjo? Och Patrik gillar ju Torpet och kanske får för sig att dyka upp på finalen. Det kan bli hur spännane som helst i toppstriden.:yoparty :D

Japp, årets race. Alla som vill se racing när den är som bäst, kom och kolla..... :tummenupp
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Jepp, vi kommer og vi blir mange..... tror jeg:va Jeg solgte min 1098-rat-edition i går, og jeg vet ikke om fyren må ha skrotet innen neste helg, Dag er værsjuk, Charles sliter med elektronikken, Robin skal kjøre Mille uten kåper - om det går:confused: Tor-Erik mangler girkasse, Ollys kjører for fort - så spørsmålene er mange i team-Norbagge akkurat nå! Kampen Martin vs Geir (Falken 2-0, Sviestad 0-2, Mantorp 1-1 og Knudan 2-0) totalt 5-3, så på Anderstorp må jeg slå Martin i begge løp:tuttar
 

Näven

Medlem i SDK
Gick med
9 Feb 2004
Ort
Nässjö
Hoj
F042 by NFR
Jag vet iaf att jag vill slå MIKKEL . Anderstorp kräver inte lika mycket uthållighet så nu jävlar ."

Vill och vill slå den Gamle. Menar du att en 52årig äldre gentleman tröttade ut dig på Knudan.:confused: Det är ju jag som behöver vila. Visst Knudan är skit jobbig så jag se fram en A-Torpet där det blir vila. Vi hade ju en fin kamp i våras på denna bana där du drog det längsta strået. Växel-länkaget spökade då och gav mig friläge vid ett par tillfällen men detta kommer du inte ha fördel av nu.
 

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Hönölulu
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Citat:
Jag vet iaf att jag vill slå MIKKEL . Anderstorp kräver inte lika mycket uthållighet så nu jävlar ."

Då är vi två. Då även jag ämnar bjuda upp Mikkel till dans på Anderstorp.
Han skall inte kunna skylla på åldern, möjligtvis att han inte är gammal nog. :D
Kan jag bara hålla mig på hjulen så är utgången redan spikad.:fakta.
(Det är alltid roligast att slå team kolegan.:D )
 

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati
Det kan bli tuff strid i botten också:D
Sist på Mantorp höll ju Mikkel på ta mig på ren utmattning och det var målflaggen som räddade mig :tuttar Blir det Anderstorp för mig så kommer jag iallafall vältränad :D


Citat:
Jag vet iaf att jag vill slå MIKKEL . Anderstorp kräver inte lika mycket uthållighet så nu jävlar ."

Då är vi två. Då även jag ämnar bjuda upp Mikkel till dans på Anderstorp.
Han skall inte kunna skylla på åldern, möjligtvis att han inte är gammal nog. :D
Kan jag bara hålla mig på hjulen så är utgången redan spikad.:fakta.
(Det är alltid roligast att slå team kolegan.:D )
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Det kan bli tuff strid i botten också:D
Sist på Mantorp höll ju Mikkel på ta mig på ren utmattning och det var målflaggen som räddade mig :tuttar Blir det Anderstorp för mig så kommer jag iallafall vältränad :D

Blir det Anderstorp???? Seff blir det Anderstorp, det er jo banen hvor du er med i toppstriden:tummenupp
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Vill och vill slå den Gamle. Menar du att en 52årig äldre gentleman tröttade ut dig på Knudan.:confused: Det är ju jag som behöver vila. Visst Knudan är skit jobbig så jag se fram en A-Torpet där det blir vila. Vi hade ju en fin kamp i våras på denna bana där du drog det längsta strået. Växel-länkaget spökade då och gav mig friläge vid ett par tillfällen men detta kommer du inte ha fördel av nu.

:) Japp, jag är fet och otränad. Så min fysiska ålder är nog 62 år :D .
Japp det var en rolig kamp. När du missade växeln var nog ända gången som jag hängde med dig på rakan :tungan . Millen är tung och slö....
Så jag får väll ta dig i kurvorna :rolleyes:
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Är du säker på att han inte meckar GEIR-KASSE?? :arsele

Men va faaan, har du ingen hoj nu?? Själv sitter jag och letar flygbränsle till hojen :D

Hepp u fu... bull, seff har jeg hoj til neste helg:tummenupp Enten får jeg låne min eller så får jeg låne en annen 1098 værstingdobbelrrraceedition eller så må jeg få kjøpt en ny så fort som helv....:pannkyss Og til info det er IKKE jeg som mekker for Tor-Erik, selv om man skulle tro det med så mye havarier han har hatt:huvet Uansett så skal jeg også i år være først inn i svingen etter flygrakan, men nå skal jeg ikke bomme så inn i helvete på apex - dvs IKKE ut i grusen:yoparty
 

torerik

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2007
Ort
Sande
Hoj
Ducati 1098R Bayliss Edition
Har du solgt duccen geir? Jeg har en tilsalgs hvis du er interessert;)
 

torerik

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2007
Ort
Sande
Hoj
Ducati 1098R Bayliss Edition
Hadde tenkt å selge den billig til deg etter Anderstorp, men hvis du ikke er interessert så er det sikkert noen andre som vil ha;)
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Hadde tenkt å selge den billig til deg etter Anderstorp, men hvis du ikke er interessert så er det sikkert noen andre som vil ha;)

Stikkordet her er billig:tummenupp Kan hende jeg må teste den på Anderstorp, for du kan vel låne Olly´s:)

OCH GLÖM INTE ATT TA EN RÖK! :tuttar :cdevil

Der blir havanna og champis på et eller annet Tjur-stelle i skogen:fyllisar :dricka
 
Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
He he , jag har tränat på det med:tummenupp

Toppstriden:D:D :D Du e snäll du Geir å nog för jag är possitiv men jag är ingen dagdrömmare:)

Blir det en 1098R för dig nu:va
Uansett hvilken strid du deltar i, så må du møte opp på Torpet. Brommatjuren ska guide oss fram til et inn i helv... party:tummenupp Og er det noe vi gamle gubber trenger i disse børskrakk-tider er det vel et skikkelig grøftefyllparty!
Ser ut 1098R snart er i garasjen:tummenupp
 

emullo

#2027
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Uansett hvilken strid du deltar i, så må du møte opp på Torpet. Brommatjuren ska guide oss fram til et inn i helv... party:tummenupp Og er det noe vi gamle gubber trenger i disse børskrakk-tider er det vel et skikkelig grøftefyllparty!
Ser ut 1098R snart er i garasjen:tummenupp

Najs. :)

Jag har ditt grön/lila immskydd i garaget. Funkar perfekt att rengöra kedjan med. :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top