Jag streamade, då slipper man reklam och kollade även andra avsnittet i direkt följd.
Kommer troligen se resten också vid tillfälle... men...
Detta är inget för mc-folk.
Möjligen de som håller på att ta körkort eller så... nä, detta är en mc-variant på "Farmen" mm.
De försöker göra "bra tv".
Vurpan som kom... jag har sett Mattias köra enduro och att vispa runt på det viset på en skogsväg vetefan... skulle inte förvåna mig om det var en arrangerad vurpa för att få bra tv.
Produktplaceringen är väl påtaglig, Deffen utmed en strand är det nog nån som reagerar på gällande terrängkörningslagen... och mat som poppar upp här och var.
Och ärligt talat, Mattias är driven och det är ju bra... men övriga gänget är lite mer laidback och vill ibland annat.
Men NEJ, alla skall rida häst, klättra i berg osv.
Tror Mattias borde göra som Hanna och köra ensam i fortsättningen.
Kommer troligen se resten också vid tillfälle... men...
Detta är inget för mc-folk.
Möjligen de som håller på att ta körkort eller så... nä, detta är en mc-variant på "Farmen" mm.
De försöker göra "bra tv".
Vurpan som kom... jag har sett Mattias köra enduro och att vispa runt på det viset på en skogsväg vetefan... skulle inte förvåna mig om det var en arrangerad vurpa för att få bra tv.
Produktplaceringen är väl påtaglig, Deffen utmed en strand är det nog nån som reagerar på gällande terrängkörningslagen... och mat som poppar upp här och var.
Och ärligt talat, Mattias är driven och det är ju bra... men övriga gänget är lite mer laidback och vill ibland annat.
Men NEJ, alla skall rida häst, klättra i berg osv.
Tror Mattias borde göra som Hanna och köra ensam i fortsättningen.