Alla är vi väl olika, jag rippar ner DVD'n på datorn o lägger den på en lokal
hårddisk, för att sen kolla av det på TV'n.
Jag har inte ens en dator med cd/dvd kvar, jag har någonstans en extern enhet till min laptop, men har inte sett till den på 10 år, så den är nog utlånad