Hells Angels

MR.T_Power

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Yamaha RD LQ 125
Har en liten fråga och det är om någon här har läst Hells Angels nya bok som P-O har skrivit?

Är den bra isåfall och värd dessa stålar som den kostar??

Mvh. Mr. t

MR.T_Power skrev:
Har en liten fråga och det är om någon här har läst Hells Angels nya bok som P-O har skrivit?

Mvh. Mr. t

Va kostar den? Va handlar den om? Livet som HA-medlem?

-Lowrider- skrev:
Boken kostar 50$ och kan beställas från www.route81.com

Titel: Hells Angels.
Photobook with over 150 illustrations.
Photo and text: Per-Olof Sännås, Swedish language.

[/QUOTE]

sjukt att ens vara intresserad.....H-a lär ju också få en del av vinsten.SINNESSJUKT

twinner666 skrev:
sjukt att ens vara intresserad.....H-a lär ju också få en del av vinsten.SINNESSJUKT

Och?! Har du haft problem me dom...
Känns som de finns rätt mkt sjukare grejer än o köpa en bok som handlar om dom!!

Johan R6 skrev:
Känns som de finns rätt mkt sjukare grejer än o köpa en bok som handlar om dom!!

De tror jag inte då skulle han inte skrivit här :kulspruta :D

Johan R6 skrev:

De tror jag inte då skulle han inte skrivit här :kulspruta :D

MR.T_Power skrev:

Mvh. Mr. t
Varför frågar du det på ett sporthojsforum? Ta bort tråden och fråga på något forum med en annan inriktning :mad:

/M.Oralkäring

Bingo skrev:
Varför frågar du det på ett sporthojsforum? Ta bort tråden och fråga på något forum med en annan inriktning :mad:

/M.Oralkäring
det finns faktiskt folk som inte är så inskränkta att det ena automatiskt utesluter det andra!!!man kan ju vara intresserad av japans kultur tex utan att för den skull vara japan???? jag älskar både att slanga en retta samtidigt som jag älskar att cruisa runt på hoggen.mina h-d polare har inget problem med att jag "korsar" mellan racer o hd,det verkar mest va såna som aldrig provat på en hd som fördömer.ha e bara vanliga snubbar precis som oss,gå på nån fest nån gång så får du se,DOM tar nog emot dig med glädje.

MR.T_Power skrev:

Mvh. Mr. t

Har inte läst denna boken men jag har läst Hunter S Thompsons bok om HA och den var klart läsvärd. Den handlar om hur det började i Californien.

svar

jo förvisso,det kan jag ju hålla med om,men för såna som mig som gillar både och blir det ju lite huvudbry när det verkar mer som att det e viktigast vad man har för hojtyp,än att glädjas åt att vi iaf gillar två hjul mer än fyra allihopa.man blir ju lixom ute i båda lägren*ler* p.s. har jag nämnt att jag gillar snabba bilar oxå *asg* d.s. mvh jacke

Får han inte fråga vad sporthojsfolket tyckte??? Man kan ju tolka boken olika. Sluta censurera forum/internet. Tänkt på alla i dikaturer.

ktmjacke skrev:
det finns faktiskt folk som inte är så inskränkta att det ena automatiskt utesluter det andra!!!man kan ju vara intresserad av japans kultur tex utan att för den skull vara japan???? jag älskar både att slanga en retta samtidigt som jag älskar att cruisa runt på hoggen.mina h-d polare har inget problem med att jag "korsar" mellan racer o hd,det verkar mest va såna som aldrig provat på en hd som fördömer.ha e bara vanliga snubbar precis som oss,gå på nån fest nån gång så får du se,DOM tar nog emot dig med glädje.

Är du helt ute och cyklar... du kan ju inte säga att HA är som alla oss andra människor? klart vissa är shyssta och man kan snacka med dem men sen finns "tuffingarna" också som ska slåss på varje fest dem går på..

Vi hade en tradisionell fest här jag bor och vem tror du inte kommer dit om inte HA helt utan anledning ska börja slåss och ha sig o där står typ 3 gammla väktare som gick sin utbildning för 10 år sen som inte kommer ihåg ett grepp ju... Polis och hela faderitan fick kallas till platsen och få stop på det.

hehe tror bestämt att han på framsidan tränar på mitt gamla gym. Gamla goda tiden när man var student och kunde träna hela dagarna bara jag och massa HA där. :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park