Hells Angels

" Mc-relaterat kackel
Här pratar vi allmänt om hojar och allt som hör till. "

Silwer, var står det att man inte får diskutera costum, cross, offroad, chopper eller andra typer av motorcyklar??

Fredde Meck skrev:
" Mc-relaterat kackel

Silwer, var står det att man inte får diskutera costum, cross, offroad, chopper eller andra typer av motorcyklar??

vill inte vara taskig :va men kollar du på loggan till hela denna site så står det..... "sporthoj.com"..(här snackas det sport hoj)

bifogar en bild
:7peta

Bifogat

• logo.gif
    logo.gif
    22 KB · Visningar: 98
twinner666 skrev:
vill inte vara taskig :va men kollar du på loggan till hela denna site så står det..... "sporthoj.com"..(här snackas det sport hoj)

bifogar en bild
:7peta
Här pratar vi allmänt om hojar och allt som hör till. :fatta!

Fredde Meck skrev:
" Mc-relaterat kackel

Vad sägs om att hålla käften och sluta grina över nåt jag har sagt.

Fredde Meck skrev:
Här pratar vi allmänt om hojar och allt som hör till. :fatta!

men man kan jU anta att det ska handla om sporthojar :va ....annars så kanske man söker upp ett av dom (säkert hundratals) forum för choppers och glidare..
lite konstigt är det :arsele

Silwer skrev:
Vad sägs om att hålla käften och sluta grina över nåt jag har sagt.

Låter bra , lägg dej inte i om nå'n duskuterar hoj så skiter jag i om du snackar bilar och annat.

Det gemensamma intresset för alla på SportHoj.com är ändå Motorcyklar (hoppas jag).

Frid, Silwer :hej

Ett jävla tjatande om sporthojar hit o sporthojar dit!!
För mej e en sporthoj R6 R1 Gsx-r, Zx-r Tl-r mfl som e samma typ..
Motard, cross o allt annat e inte "sporthoj" bara för att man kan tävla me dom.. Enligt mej..

Frågar nån va ja har för hoj så säger ja ju sporthoj. Men inte fan säger man de om man kör runt på en motard!!!

:arsele

pansarvagnen skrev:
Fan va löjliga folk är som gnäller om att frågan läggs in på sporthoj!
Bara för att det är ett sporthojsforum kan man väl diskutera andra hojgrejer....?!

Jag ska köpa boken och jag sponsrar hellre dom än nån taliban som skrivit en bok om resa som flykting till sverige på en bananbåt...

Folk har så sjuka fördomar, stör du inte dom så stör dom nog inte dig...

Ett annat boktips; den danska HA-medlemmen "Jönke" har skrivit en självbiografi om sin uppväxt och steget från moppe-pojke till att bli fullvärdig medlem i Hells Angels.
Boken heter "Jönke, mitt liv", läs den, grymt bra bok!

Jag håller helt och hållet med dig...

Ni får anse vad ni vill men detta är verkligen inget forum för 16-åringar som tycker at HA verkar häftigt. Ta de diskussionerna på annat håll.

ktmjacke skrev:
jo förvisso,det kan jag ju hålla med om,men för såna som mig som gillar både och blir det ju lite huvudbry när det verkar mer som att det e viktigast vad man har för hojtyp,än att glädjas åt att vi iaf gillar två hjul mer än fyra allihopa.man blir ju lixom ute i båda lägren*ler* p.s. har jag nämnt att jag gillar snabba bilar oxå *asg* d.s. mvh jacke

;) Håller helt med , alla är nog innerst inne avundsjuka på varandra.
Jag utersluter ALDRIG det ena från det andra .

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park