Hej alla!

radicalbrunette

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Suzuki GSX
Haft mc kort i 17 år men köpte min första hoj först 2001 en Suzuki GSX 400, en landsvägsvariant, bra nybörjarhoj men växte ifrån den fort, sålde den för 1 år sedan. Nu vill jag köpa en annan mer åt racing hållet, mellan 600-750cc klassen men vet inte vilken, är 1.68 lång, har ngn något förslag??vill ge mellan 25000-35000kr. :tummenupp

tack..för det här tipset om sidan!!

ha ha det här var ju roligt får se hur lång tid det tar att lära sig det här.. :) övning ger färdighet..då kanske vi snart har en ny hoj båda o kan ut o köra med alla andra trevliga o glada människor

hej

dobermagnus skrev:
:hej på dig sötnos å välkommen
mmmmuhahaahhahahaaaaaaa :cdevil
jag skickade nog fel svar till fel man..dobberman??hej vem e du då?? e ju ny här så jag blanda nog ihop svaren..tack för välkomnandet det var ju inte dåligt :)

radicalbrunette skrev:
jag skickade nog fel svar till fel man..dobberman??hej vem e du då?? e ju ny här så jag blanda nog ihop svaren..tack för välkomnandet det var ju inte dåligt :)
tja...klicka på min avatar å ta reda på det lilla som står där :tummenupp
själv har jag inte varit medlem nån längre tid heller :)
underfunndigmode påkopplat:utan lem går det inte!!

dobermagnus skrev:
tja...klicka på min avatar å ta reda på det lilla som står där :tummenupp
själv har jag inte varit medlem nån längre tid heller :)
underfunndigmode påkopplat:utan lem går det inte!!
vet ej vad avatar är men det lär jag väl snabbt... :)

radicalbrunette skrev:
Haft mc kort i 17 år men köpte min första hoj först 2001 en Suzuki GSX 400, en landsvägsvariant, bra nybörjarhoj men växte ifrån den fort, sålde den för 1 år sedan. Nu vill jag köpa en annan mer åt racing hållet, mellan 600-750cc klassen men vet inte vilken, är 1.68 lång, har ngn något förslag??vill ge mellan 25000-35000kr. :tummenupp

Hej och välkommen!!! :pannkyss

CeltaniC skrev:
Du kommer bli bemött väldigt bra! *trust me* :D

Välkommen!
:) oh det var gulligt sagt..längtar nu bara tills jag får en mc oxå..sen någon att ut o köra med..tyckte det lät kul med den där festen i augusti men sista anmälan var 24 juni såg jag..sen har jag inte mitt schema så långt fram så jag vet ju inte ens om jag är ledig då..

Socrates skrev:
Hej och välkommen!!! :pannkyss
oh tack :) men vad är det jag ser på din bild??en olycka sitter du i rullstol nu?inte för livstid väl?? usch..jag blir ju rädd istället för att bli peppad..har bara varit medlem i typ 2-3 timmar.. :lol ja lite skratt o lite allvar..hur mår du då??

radicalbrunette skrev:
oh tack :) men vad är det jag ser på din bild??en olycka sitter du i rullstol nu?inte för livstid väl?? usch..jag blir ju rädd istället för att bli peppad..har bara varit medlem i typ 2-3 timmar.. :lol ja lite skratt o lite allvar..hur mår du då??

Japps, sitter i rullstol nu...men om 10 dagar får jag förhoppningsvis börja gå igen :) Det är 2 månader sedan jag krashade...så det ska bli gött att få gå igen :banana Jag kan även gå en bit med gåbord, så ren katastrof är det inte.

PS. Mår mycket bättre nu efter att ha sett din bild...oj oj...vilken flicka :kär

Socrates

jag tror att Socrates har sömnsvårigheter som jag :lol det känns som
han å jag har likadan dygnsrytm...zzz fan vad detta är beroendeframkallande!! :fakta
:tråkad :tråkad :tråkad

dobermagnus skrev:
jag tror att Socrates har sömnsvårigheter som jag :lol det känns som
han å jag har likadan dygnsrytm...zzz fan vad detta är beroendeframkallande!! :fakta
:tråkad :tråkad :tråkad

Inte kan man sova nu, är ju bästa tiden på dygnet :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul