Hej alla!

Socrates skrev:
Inte kan man sova nu, är ju bästa tiden på dygnet :)
jo både ungarna å kärringen sover så det enda som låter är min kaffematade
mage som kurrar som en stånka...tillägg...24:00--->censurerade sidor :hihi
skämtar nästan bara :lol
 
ja man blir bara kvar..fast man borde sova ..sen händer ngt nytt o helt plötsligt har man varit online 3-4h det går fort..försök o sov nu natti natt :)
 
radicalbrunette skrev:
ja man blir bara kvar..fast man borde sova ..sen händer ngt nytt o helt plötsligt har man varit online 3-4h det går fort..försök o sov nu natti natt :)
natti natti...jag håller ställningarna sålänge!!! :angel
 
Hej...kan detta vara ett alternativ !!?? själv tröttnade jag på min 600cc mkt fort för många år sedan..ganska vanligt att det blir så...!! bra val att satsa på en sporthoj :tummenupp lycka till..!!
annonser
 
radicalbrunette skrev:
Haft mc kort i 17 år men köpte min första hoj först 2001 en Suzuki GSX 400, en landsvägsvariant, bra nybörjarhoj men växte ifrån den fort, sålde den för 1 år sedan. Nu vill jag köpa en annan mer åt racing hållet, mellan 600-750cc klassen men vet inte vilken, är 1.68 lång, har ngn något förslag??vill ge mellan 25000-35000kr. :tummenupp

välkommen....... Kan rekommendera en CBR 600 perfekt hoj :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top