He´gå int fort me he e kul!

stavgren skrev:
Vart kan man hitta ett schysst gökur? Behöver inte kunna ladda över till PC men gärna ett som man kan få mellantider med. Laptimern jag har nu visar åt h-e fel.
gokur.gif
Ett gökur måste manövreras manuellt från sidan av banan, dyrt att hyra person för det varenda gång. Fast det blir garanterat kanontider.

valmers skrev:
Ett gökur måste manövreras manuellt från sidan av banan, dyrt att hyra person för det varenda gång. Fast det blir garanterat kanontider.
Dessutom så visar gökur alltid snabba tider

Min vackra springare fick en hastighetsmätare/tripmätare monterad i kväll. Killarna i HD-klubben bredvid garaget kastade avundsjuka blickar efter hojen när Mollgan provade funktionen. Jag förstår dem. :kär

Goodstuff skrev:
Japp. Fyi så funkar Kihlanders 800 över 200 km/h eftersom jag såg dryga 220 km/h på den igår.

Jag såg att min sladd hade fått isoleringen bortskavd av fälgkanten. Ska montera nytt och räknar med att se 225–230 efter första kvalet nästa vecka.

:wiggle

Goodstuff skrev:
Japp. Fyi så funkar Kihlanders 800 över 200 km/h eftersom jag såg dryga 220 km/h på den igår.
Du är en sån dära outlaw, ÖCX eller vad ni kallar er :kocko

Vad kostar en sådan där "Pinne" man sätter upp vid banakanten som registrerar en varvtid varje gång man åker förbi, sedan får man ut en "kontoutdrag" med tiderna på, då går det ju inte att fuska. Såg en sådandär mojäng i Rättvik :va

Nyteknik skrev:
Jag såg att min sladd hade fått isoleringen bortskavd av fälgkanten. Ska montera nytt och räknar med att se 225–230 efter första kvalet nästa vecka.

:wiggle

Inga problem. Bara att programmera in 1885 mm omkrets eller så. :7peta

Tom Byron skrev:
Vad kostar en sådan där "Pinne" man sätter upp vid banakanten som registrerar en varvtid varje gång man åker förbi, sedan får man ut en "kontoutdrag" med tiderna på, då går det ju inte att fuska. Såg en sådandär mojäng i Rättvik :va

Laptimers kostar väl runt 2000 sek och uppåt. Kika här på forumet för det finns massor med laptimertråder.

:tummenupp Aha, oki......

Jag är på vift från motardforumet så jag e lite vilsen vettu :tungan

Goodstuff skrev:
Laptimers kostar väl runt 2000 sek och uppåt. Kika här på forumet för det finns massor med laptimertråder.

oFFkeFF skrev:
Nu pratar du mindre gathojar, som är mer lämpade på bana än 1000cc dragracehojar..
Härmed har vi infört begreppet mindre och större bangathojar. Båda typerna har banrekord på svenska banor. Jävla skithojar, håll er på gatan. :mad:

valmers skrev:
Härmed har vi infört begreppet mindre och större bangathojar. Båda typerna har banrekord på svenska banor. Jävla skithojar, håll er på gatan. :mad:

Japp. Gathojar på gatan och banhojar på banan. :fakta :hihi

*/ ?>
Back