Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och det här med att köpa sig en image.... Är det inte exakt samma sak med folk som köper sig en r1 och samtidigt träskmonsterställ med puckel på ryggen osv?
Att bli upprörd över andras smak och tycker hör väl hemma på mellanstadiet.
Just såna fasoner har väl HD-folket guldmedalj i.. Finns väl inga andra som är lika trångsynta vad gäller acceptans av andra och olika, alla ska vara lika olika och ingen får bryta för mycket från mängden eller köra fel märke..
Ha ha ha!!! Nu är det väl kanske inte direkt HD-folket som visat oacceptans i den här tråden, va.....?![]()
![]()
![]()
Ha ha ha!!! Nu är det väl kanske inte direkt HD-folket som visat oacceptans i den här tråden, va.....?![]()
![]()
![]()
Just såna fasoner har väl HD-folket guldmedalj i.. Finns väl inga andra som är lika trångsynta vad gäller acceptans av andra och olika, alla ska vara lika olika och ingen får bryta för mycket från mängden eller köra fel märke..
Aha...på ett SH forum då...vilket jag tycker är helt i sin ordning....
??? Är den här tråden typisk för alla HD-åkare? Vad händer på ett HD-forum om motsvarande tråd om japs startas? Påstår du att det är lika många mc-träffar där HD-slås sönder, pisssas på och sätts eld på som det är HD-träffar där det görs med japanska cyklar?
I japanska led är det inte mycket annat än någon humoristisk gliring åt någon i kamratkretsen som plötsligt kommer på en HD, men vad händer i HD-kretsar om någon kommer på en R1? Eller sätter en Intrunderrova i ett superglidechassi? Vilka motorcyklister är det som sitter och visar finger åt andra motorcyklister bara för att dom inte kör samma märke?
Faktum är att det är mer fel på dom som åker HD än cyklarna dom åker på, undantag finns givetvis..
Jag har kört BMW C1 under ett HD run med över 300 Harley´s! Det var inga som helst problem även om jag blev lite mobbad på morgonen. Men framåt eftermiddagen/kvällen hade väldigt många av skäggmurvlarna velat provköra C1:an....
Visste inte att sporthojar vanligtvis pissas på, eldas upp eller slås sönder. Sätt på ett "Support your local 81"-klistermärke på sporthojen så upphör det nog.Jag har ALDRIG stött på NÅGON som visat fingret åt mig vare sig under mina HD-år eller på GS ADV´n. Det har aldrig hänt mig någonsin. Undrar vad du gjort först för att någon ska slänga upp långfingret......?
![]()
![]()
HD är säkert en bra hoj. Men förknippas med vissa grupper och det gör att
jag aldrig kommer att sätta mig på en HD.
Doolychecks hoj ser ju rätt original ut.HD-folket består alltså av en person som har haft HD och en som håller igång en av alla dessa som fortfarande är i trafik (det är ju på något underligt vis en HD trots att motor, växellåda, tank, sadel, fjädring, styre, bromsar och hjul är av annat fabrikat än original)?
Att vara nöjd med sitt val har liten betydelse, det kan vara två orsaker till det, okunnighet om att det finns något bättre eller att det faktiskt är bra(nog)![]()
Gör man?Lite som att säga att man inte vill befatta sig med Svenska flaggan bara för att nynazister exponerat den i negativ mening. Rätt trångsynt. Man ser skillnad på en vanlig hederlig HD åkare från en som tillhör gängen du tänker på.
Lite kul att se att det inte bara är Ducati-folket som försvarar sitt hojval med näbbar och klor![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |