Alla vet ingenting just nu.
Precis. Det är den här tiden på året som ett hundratal mediamuppar ska visa att de är värda sin lön genom att spekulera fram övergångsrykten och konspirationer.
Alla vet ingenting just nu.
"Hett" rykte av "media muppar" i går kväll !! C. Stoner tillbaka till Ducati
Lite info från Casey själv:
http://www.foxsports.com.au/motor-s...000/story-fn2ms9um-1226682733264#.UezeGGTkXpw
Med tanke på hur mycket han ogillar arbetet mellan racehelgerna vore det konstigt om han kom tillbaka.
P€RRA;5854071 skrev:Med tanke på hur mycket han ogillar arbetet mellan racehelgerna vore det konstigt om han kom tillbaka.
Hade jag varit Casey hade jag bett om att få låna en av de gamla Duccarna och ställt upp i den australiensiska motsvarigheten till rookie 1000
Det är väl bara Ducati som skulle få ut något av det med tanke på all publicitet. Vad har Casey att vinna?Han borde väl kunna köra som wildcard på Phillip Island med en Ducce? Det vore väldigt intresant..
P€RRA;5854257 skrev:En comeback för Casey på PI på en Ducati skulle verkligen smaka mumma. Om han dessutom skulle vinna, vilket jag inte tror, hade det ändå varit grädden på moset. Efter det skulle han kunna dra sig tillbaka och ingen skulle ifrågasätta hans eventuella storhet
Tror ändå att det skulle bli en jobbig argumentation för den som skulle driva ifrågasättandetah ah! på sporthoj finns det alltid någon som kan ifrågasätta storhet!
GP13 är i princip samma hoj som GP7:an, det kan man iaf tro när man läser på SHHade gärna sett stoner tillbaka på duccen men den lär inte ha så mycket gemensamt med den hojjen han körde.
Tror ändå att det skulle bli en jobbig argumentation för den som skulle driva ifrågasättandet
GP13 är i princip samma hoj som GP7:an, det kan man iaf tro när man läser på SH
Efter det skulle han kunna dra sig tillbaka och ingen skulle ifrågasätta hans eventuella storhet
P€RRA;5854266 skrev:GP13 är i princip samma hoj som GP7:an, det kan man iaf tro när man läser på SH
Det man inte får glömma är de däck som Bridgestone tog fram och som så småningom ledde till att flera förare övergav Michelin mitt under säsongen (tror det var 2008).Ja, vissa har intrycket att Ducati inte gjort något alls sedan den första GP-hojen presenterades. Men det är bara att studera bilder för att inse att det finns väsentliga skillnader i ramkonstruktion, svingarm, fjädring och aerodynamik. Om detta gjort hojen bättre eller sämre är inte lika enkelt att utvärdera. Men största skillnaden är väl att den ena av dem vann ganska många GP och att den andra har lite svårare...?
Rör ram svar ja, och skräddarsydda däck sen gick det ju bara utför..P€RRA;5854601 skrev:Det man inte får glömma är de däck som Bridgestone tog fram och som så småningom ledde till att flera förare övergav Michelin mitt under säsongen (tror det var 2008).
Var det inte en rörram på GP7:an?
Med resultatmässigt fritt fall efter 7/11 2010...Rör ram svar ja, och skräddarsydda däck sen gick det ju bara utför..
Rör ämnet svar nej.Rör ram svar ja...
Högsta antalet viltolyckor på tio år
Under 2023 inrapporterades ... |
|
Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland
Foto: Miles Holden Värva... |
|
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb
Den 3 augusti i år har Hyde... |
|
Dags för 50:e Custom Bike Show
Lördagen den 1 juni är det ... |
|
Varning för potthål
Foto: STR/Hanna Maxstad ... |
|
Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Ola Stenegärd på MC Collection
Sverige har begåvats med et... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!
Just nu är Allt om MC på et... |