Hayabusa turbo.THE DREAM

Status
Ej öppen för fler svar.
Skulle man inte kunnat vrida kompressorsidan ca 100 grader framåt och laddat direkt upp i vänstra icgaveln , allt för att eliminera snäva rörböjar och sågade turboaggregat.

Ser bra ut.

de kan man säkert göra men de är något som jag inte kommer testa på denhära hojen iallafall :tummenupp

Nedrans vackert!! Är det nu man lägger bud? ;)

not for sale :hojbusa
 
Last edited:
lite bilder på hur de vart med turbon. jag vart nöjd iallfall :tummenupp

montera ditt tutan idag ochså tight som fasen hehe:yoparty

håller på med westgaten nu.
 
Fan vilken fart du har.

Skicka ner en påse energi jävla Duracell-kanin !:tummenupp
 
nu har man monterat tanken och börjat dragit dom sista bränsle slangarna:tummenupp

har även monterat ditt lufttemp givaren :yoparty
 
Jag kanske är lite sent ute o fråga nu när du har fått ihop motorn. Men hur stor diameter är det på ventillyftarna?
Är det 28mm?
Kanske är någon annan Busa-läsare som vet..

Kul med driftiga tonåringar. :tummenupp

Mats
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top