Hayabusa turbo.THE DREAM

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Sinnessjukt, en annan 19 åring här kör cb600f Hornet och den går BRA tycker jag.

Hayabusa turbo är väl totalt onödigt, men fortfarande kul :tummenupp

Kommer att hålla utkik i den här tråden.

Onödigt :va ??????? Har aldrig haft en skönare upplevelse. En upplevelse alla hojåkare borde uppleva innan man lägger av att köra :angel . Det händer verkligen något när man vrider på rullen, oavsett nuvarande fart o det bara forsätter öka :hojbusa !!!!

Onödigt :va ??????? Har aldrig haft en skönare upplevelse. En upplevelse alla hojåkare borde uppleva innan man lägger av att köra :angel . Det händer verkligen något när man vrider på rullen, oavsett nuvarande fart o det bara forsätter öka :hojbusa !!!!

de är som du säger :yoparty.

till veckan så kommer de bygg bilder :tummenupp

äntligen har de hänt lite grejor ;). idag va jag och hämta ut den nya undertailen. så de blir att kapa och löda till helgen :tummenupp. har även fått avgasflänsen i (TITAN) idag :yoparty. sedan va jag och hämta ut en ny framhjuls axel mutter/distans.

så i mellan dagarna blir de skruvning :tuttar

Hur mkt kostade avgasflänsen ? :D
Ska du även ha röret i titan ?

inte så mycket. jag fick den i julklapp av pappsen :tummenupp

japp. men stup röret har inte kommer hem än. killen som skulle fixa de har nog minnes problem :D sedan ska allt monteras ihop med en snygg ljudämpare. vet inte än vad jag ska köpa. är sugen på en devil dämpare till zx12r men vi får se. :yoparty

Last edited:
Sök efter en ER titanljuddämpare , en riktigt fin och mkt lätt dämpare.
60mm innerdiameter basic utförande utan en massa designbjäffs, en ren racedämpare.
Hög volym på sugmotorer men nu finns det en liten snurra med i leken så det bättrar på betydligt.

Sök efter en ER titanljuddämpare , en riktigt fin och mkt lätt dämpare.
60mm innerdiameter basic utförande utan en massa designbjäffs, en ren racedämpare.
Hög volym på sugmotorer men nu finns det en liten snurra med i leken så det bättrar på betydligt.

tack för tipset ska kolla upp de :yoparty

har du en bild/ något företag som säljer dom, jag hittar ingen ting :huvet

Last edited:
Du är otrolig!! :tummenupp
Ska bli kul att se hur den blir som färdig..:)

HaDe
Patrik

tackar:tummenupp

jag hoppas att den blir snygg när den blir klar. färg valet är inte bestämt än.. de blir nog i sista minuten heheh :D

imorgon kommer de lite bilder. ska löda klart blinkersarna och kapa lite i plasten så undertailen går ditt sedan kanske man hinner med en snabb test montering:yoparty

Last edited:
nu är all lödning klar på bakljus/blinkers. har även kapat bort lite onödig plast :tummenupp. bildern är lite dåliga pga att jag tog dom med mobilen :D
bakdelen blir snyggare när den blir i samma färg som hojen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25