Hayabusa turbo.THE DREAM

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Sinnessjukt, en annan 19 åring här kör cb600f Hornet och den går BRA tycker jag.

Hayabusa turbo är väl totalt onödigt, men fortfarande kul :tummenupp

Kommer att hålla utkik i den här tråden.

Onödigt :va ??????? Har aldrig haft en skönare upplevelse. En upplevelse alla hojåkare borde uppleva innan man lägger av att köra :angel . Det händer verkligen något när man vrider på rullen, oavsett nuvarande fart o det bara forsätter öka :hojbusa !!!!

Onödigt :va ??????? Har aldrig haft en skönare upplevelse. En upplevelse alla hojåkare borde uppleva innan man lägger av att köra :angel . Det händer verkligen något när man vrider på rullen, oavsett nuvarande fart o det bara forsätter öka :hojbusa !!!!

de är som du säger :yoparty.

till veckan så kommer de bygg bilder :tummenupp

äntligen har de hänt lite grejor ;). idag va jag och hämta ut den nya undertailen. så de blir att kapa och löda till helgen :tummenupp. har även fått avgasflänsen i (TITAN) idag :yoparty. sedan va jag och hämta ut en ny framhjuls axel mutter/distans.

så i mellan dagarna blir de skruvning :tuttar

Hur mkt kostade avgasflänsen ? :D
Ska du även ha röret i titan ?

inte så mycket. jag fick den i julklapp av pappsen :tummenupp

japp. men stup röret har inte kommer hem än. killen som skulle fixa de har nog minnes problem :D sedan ska allt monteras ihop med en snygg ljudämpare. vet inte än vad jag ska köpa. är sugen på en devil dämpare till zx12r men vi får se. :yoparty

Last edited:
Sök efter en ER titanljuddämpare , en riktigt fin och mkt lätt dämpare.
60mm innerdiameter basic utförande utan en massa designbjäffs, en ren racedämpare.
Hög volym på sugmotorer men nu finns det en liten snurra med i leken så det bättrar på betydligt.

Sök efter en ER titanljuddämpare , en riktigt fin och mkt lätt dämpare.
60mm innerdiameter basic utförande utan en massa designbjäffs, en ren racedämpare.
Hög volym på sugmotorer men nu finns det en liten snurra med i leken så det bättrar på betydligt.

tack för tipset ska kolla upp de :yoparty

har du en bild/ något företag som säljer dom, jag hittar ingen ting :huvet

Last edited:
Du är otrolig!! :tummenupp
Ska bli kul att se hur den blir som färdig..:)

HaDe
Patrik

tackar:tummenupp

jag hoppas att den blir snygg när den blir klar. färg valet är inte bestämt än.. de blir nog i sista minuten heheh :D

imorgon kommer de lite bilder. ska löda klart blinkersarna och kapa lite i plasten så undertailen går ditt sedan kanske man hinner med en snabb test montering:yoparty

Last edited:
nu är all lödning klar på bakljus/blinkers. har även kapat bort lite onödig plast :tummenupp. bildern är lite dåliga pga att jag tog dom med mobilen :D
bakdelen blir snyggare när den blir i samma färg som hojen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen