Hayabusa turbo.THE DREAM

Status
Ej öppen för fler svar.
Skulle man inte kunnat vrida kompressorsidan ca 100 grader framåt och laddat direkt upp i vänstra icgaveln , allt för att eliminera snäva rörböjar och sågade turboaggregat.

Ser bra ut.

de kan man säkert göra men de är något som jag inte kommer testa på denhära hojen iallafall :tummenupp

Nedrans vackert!! Är det nu man lägger bud? ;)

not for sale :hojbusa
 
Last edited:
lite bilder på hur de vart med turbon. jag vart nöjd iallfall :tummenupp

montera ditt tutan idag ochså tight som fasen hehe:yoparty

håller på med westgaten nu.
 
Fan vilken fart du har.

Skicka ner en påse energi jävla Duracell-kanin !:tummenupp
 
nu har man monterat tanken och börjat dragit dom sista bränsle slangarna:tummenupp

har även monterat ditt lufttemp givaren :yoparty
 
Jag kanske är lite sent ute o fråga nu när du har fått ihop motorn. Men hur stor diameter är det på ventillyftarna?
Är det 28mm?
Kanske är någon annan Busa-läsare som vet..

Kul med driftiga tonåringar. :tummenupp

Mats
 
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top