Har sossarna fortfarande noll koll???

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Läst i aftonblaskan:
citat "Socialdemokraternas Håkan Juholt säger ja till att höja bensinskatten.
Det avslöjar den nye partiledaren i en intervju i SVT:s Agenda i kväll.
Det är en öppenhjärtig Håkan Juholt som intervjuas.
Vill höja bensinskatt
I programmet berättar han bland annat att han säger ja till att höja bensinskatten.
Vidare tycker partiledaren också att Sverige ska fortsätta med licensjakt på varg och att monarkin ska avskaffas.
Men inte ha euro
Socialdemokraternas ledare vill däremot inte att det ska vara förbjudet att bära heltäckande slöja i skolan, att föräldrar ska tvingas ta ut lika delar av föräldraförsäkringen eller att Sverige ska införa euro, avslöjar SVT text.
Alla Juholts svar visas i sin helhet i Agenda i kväll klockan 21.15 i SVT2."

Dom har fan inte alla hästar i stallet ...

Jag tycker att allt du säger att han sagt låter som goda ideer.
Bensinskatten SKA vara hög, precis som allt annat som påverkar miljön negativt. Har du inte råd att åka så får du väl låta hojjen stå.

Fast det får du göra avdrag för så det betalar du ingen skatt för.

Ja det uppväger ju...

Dessutom får man inte göra några avdrag för att skjutsa sina barn till olika aktiviteter, du vet på orter där tunnelbanan inte fungerar.

Nästan så man skulle rösta på såssarna, jag menar med höjd bensinskatt slipper man ju kreti och pleti på vägarna, kanske kan bli så tomt att fri fart kan återinföras?

Jag tycker att allt du säger att han sagt låter som goda ideer.
Bensinskatten SKA vara hög, precis som allt annat som påverkar miljön negativt. Har du inte råd att åka så får du väl låta hojjen stå.

Ja men eller hur! Det ska fan vara en klass fråga att få åka hoj och bil eller att över huvut taget ens få leva, fattiga mäniskor borde utrotas!

Det är sexigt att betala skatt! :mattias

Ja det uppväger ju...

Dessutom får man inte göra några avdrag för att skjutsa sina barn till olika aktiviteter, du vet på orter där tunnelbanan inte fungerar.

Du bor inne i Umä va? Jag är uppväxt ute på landet med djurhållning. Tycker inte heller man ska höja bensinskatten men ska man gnälla bör man inte ta ett dåligt exempel.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back