Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jiGGa skrev:Ville bara berätta att jag slutat skenförsäkra![]()
29000:- hamnade prislappen på för halv/helår hos IF för en -04:a![]()
Var tvungen att skriva av mig![]()
Bara en liten fråga? Vilken Persson, han på If eller?LocDog skrev:Grattis...nu blir Persson nöjd![]()
Konstigt att folk handlar hojar som dom inte har råd att äga menar du?*DanTheMan* skrev:Fy fan på 3 år har du betalat lika mycket som hela hojen o det bara på halvförsäkring![]()
Konstigt att folk skenförsäkrar.
Japp, det är ju det val alla har.*DanTheMan* skrev:Nä det menar jag inte.För min del skulle jag köpa den hoj jag tycker bäst om utan att hämmas av dyra försäkringskostnader.Jag går fan inte o köper en CB 500 för att ha råd att pynta försäkring då e jag hellre utan.
lätt att ha den åsikten om men bor i Växjötobbeviking skrev:Bara en liten fråga? Vilken Persson, han på If eller?
Skenförsäkra i ordets rätta bemärkelse är ett jävla svineri på kollektivets bekostnad som inte för ett skit gott med sig.
//Tobbe
Japp, lika lätt var det när jag bodde hemma i märsta.Flådde skrev:lätt att ha den åsikten om men bor i Växjö
Flådde skrev:lätt att ha den åsikten om men bor i Växjö
Nej klappen kan du spara till nån som behöver den. Jag tror inte att det finns en dåre här som väljer en dyrare försäkring framför en billigare. Hur rika de nu än är.Speedy skrev:Vad vill du ha? En klapp på axeln?
Har man inte råd med en leksak ska man inte ha den!!!
Det går att köra trafikförsäkrat om man anser sig ha råd till det, det har inte jag, men jag har heller inte råd att försäkra en R1, varför jag inte har någon...
Fredrik![]()
tobbeviking skrev:Bara en liten fråga? Vilken Persson, han på If eller?
Skenförsäkra i ordets rätta bemärkelse är ett jävla svineri på kollektivets bekostnad som inte för ett skit gott med sig.
//Tobbe
*DanTheMan* skrev:Fy fan på 3 år har du betalat lika mycket som hela hojen o det bara på halvförsäkring![]()
Konstigt att folk skenförsäkrar.
*DanTheMan* skrev:Hur sjuk e det inte att man ska tvingas välja hoj efter försäkring med rena ockerpremier.
jiGGa skrev:Ville bara berätta att jag slutat skenförsäkra![]()
29000:- hamnade prislappen på för halv/helår hos IF för en -04:a![]()
Var tvungen att skriva av mig![]()
När man skriver hojen på någon äldre(mamma,pappa,farbror) för att få ner premiendwestlund skrev:Vad är skenförsäkra?
/D
![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |