hajen5 skrev:Tar man vänstern EFTER Kvarnkurvan i 180 så är man nog redo för MotoGP.........
Jo, det skulle jag också vilja se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hajen5 skrev:Tar man vänstern EFTER Kvarnkurvan i 180 så är man nog redo för MotoGP.........
Jag oxå...abstruse skrev:Jo, det skulle jag också vilja se.
Supermoto skrev:Gött att tjejen blev övertygad. Undrar om det var alla bilder av apstrutsen i gräset (upptäckte jag när jag tittade i den tråden igen) som avgjorde![]()
MTS Aero skrev:Tjusigt, från vilken åkning är bilden ?
/Nyfiken
Kolla med Åsa, hon åker på alla träningar i hela SverigeCBR-CAT skrev:Har inte anmält mig ännu. Behöver dela släp med någon upp ocn ner. Är det någon som vill dela på kostnader och som har bil o släp?![]()
GSXR1100R skrev:Kolla med Åsa, hon åker på alla träningar i hela Sverige
CBR-CAT skrev:Har inte anmält mig ännu. Behöver dela släp med någon upp ocn ner. Är det någon som vill dela på kostnader och som har bil o släp?![]()
Hoppas att det gick bra med dig & hojenCBR-CAT skrev:Tack o bugar. Ska kolla med töserna.![]()
Nu kan man ju gasa på lite extra också när det mesta på hojen är kraschat. Blev "lite" påkörd häromdagen...
CBR-CAT skrev:Tack o bugar. Ska kolla med töserna.![]()
Nu kan man ju gasa på lite extra också när det mesta på hojen är kraschat. Blev "lite" påkörd häromdagen...
Härlig inställning, Åsa börjar bli nervös nuCBR-CAT skrev:Ont blod och rejäla hojar förgås inte så lätt.
Det är nu man kan börja koncentrera sig på att köra och skita i hojen. Har meddelat vekstan att omplåstring kan vänta till hösten, ett par repor i lacken kan tillkomma.
Snacka mindre, kör bättre iställetGSXR1100R skrev:Härlig inställning, Åsa börjar bli nervös nu![]()
Åsa #96 skrev:
Snacka mindre, kör bättre istället![]()

CBR-CAT skrev:Skönt att känna att man har piskan på sig![]()
Det bästa är ju att man kan ställa krav tillbaka! D v s då får du Åsa lära mig köra på bakhjulet som du gör på den ursnygga bilden! OK?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |