Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
CBR-CAT skrev:Skulle vara kul att få se er snart igen!![]()
Vi lär nog ses ute i svängen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CBR-CAT skrev:Skulle vara kul att få se er snart igen!![]()

Ylle skrev:Vad har ni för varvtider på kullen? Vad är en bra tid, regn och tort?. Fö höra nu då.
Men så åker han ju dit och fusktränar när ingen vet om också... abstruse skrev:Har kört en hög 1.03.
Palte ligger väl på 1.00-1.01 den ormen...Men så åker han ju dit och fusktränar när ingen vet om också...
![]()
![]()
.Ylle skrev:Vad har ni för varvtider på kullen? Vad är en bra tid, regn och tort?. Fö höra nu då.
och 185km/h under bron med knäskrap.abstruse skrev:Har kört en hög 1.03.
Palte ligger väl på 1.00-1.01 den ormen...Men så åker han ju dit och fusktränar när ingen vet om också...
![]()
![]()
Mattias skrev:
Kinnekulles bästa parti är i mitt tycke vänstern in under bron. Vågar man hålla i där så killar det i magen. Fett! De kurviga partierna är sådääär, det går ganska sakta. Iofs har jag bara åkt där på en krasslig RGV250, så det kanske är roligare än jag minns det.
Palte skrev:Jag vill minnas att du var i Norge och jobbade, sist jag var kullen.

Oj! hittade lite skvaller på rejsforumet hehe!RejserAnders skrev:Jasså hemkommen från träningslägret på Gälleråsen!
Nu vill jag ha en liten sammanfattning och mycket skvaller om hur dagen var!!!!!!!![]()
det var ju den vänster böjen jag körde lite terräng körning med på motarden.. inte kul när sidostödet är i markenPenguin skrev:En bild säger mer än tusen ord sägs det ju, och den här tycker jag beskriver kullens karaktär ganska bra:
Ylle skrev:Då är du snabbare än mig. Ilar och Lanz körde på runt 1,01![]()
Själv smög man runt på ca 1.05-1.07 med överhettade intermidiatedäck. Det blev svarta sträck ut ur kurvorna. Ganska skoj och värt att testa.

Sphyrna skrev:Japp, du cyklar, det var den 29:e. Här är en film till från Kullen. Den är från när Eurosport var där![]()
Originally posted by Påhlgren
lantz var värre än så, han fick ner tiden till 59 blankt enligt laptimern...![]()
det går fort när man har kul![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |