Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
CBR-CAT skrev:Skulle vara kul att få se er snart igen!![]()
Vi lär nog ses ute i svängen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CBR-CAT skrev:Skulle vara kul att få se er snart igen!![]()
Ylle skrev:Vad har ni för varvtider på kullen? Vad är en bra tid, regn och tort?. Fö höra nu då.
abstruse skrev:Har kört en hög 1.03.
Palte ligger väl på 1.00-1.01 den ormen...Men så åker han ju dit och fusktränar när ingen vet om också...
![]()
![]()
Ylle skrev:Vad har ni för varvtider på kullen? Vad är en bra tid, regn och tort?. Fö höra nu då.
abstruse skrev:Har kört en hög 1.03.
Palte ligger väl på 1.00-1.01 den ormen...Men så åker han ju dit och fusktränar när ingen vet om också...
![]()
![]()
Mattias skrev:
Kinnekulles bästa parti är i mitt tycke vänstern in under bron. Vågar man hålla i där så killar det i magen. Fett! De kurviga partierna är sådääär, det går ganska sakta. Iofs har jag bara åkt där på en krasslig RGV250, så det kanske är roligare än jag minns det.
Palte skrev:Jag vill minnas att du var i Norge och jobbade, sist jag var kullen.
Oj! hittade lite skvaller på rejsforumet hehe!RejserAnders skrev:Jasså hemkommen från träningslägret på Gälleråsen!
Nu vill jag ha en liten sammanfattning och mycket skvaller om hur dagen var!!!!!!!![]()
det var ju den vänster böjen jag körde lite terräng körning med på motarden.. inte kul när sidostödet är i markenPenguin skrev:En bild säger mer än tusen ord sägs det ju, och den här tycker jag beskriver kullens karaktär ganska bra:
Ylle skrev:Då är du snabbare än mig. Ilar och Lanz körde på runt 1,01![]()
Själv smög man runt på ca 1.05-1.07 med överhettade intermidiatedäck. Det blev svarta sträck ut ur kurvorna. Ganska skoj och värt att testa.
Sphyrna skrev:Japp, du cyklar, det var den 29:e. Här är en film till från Kullen. Den är från när Eurosport var där![]()
Originally posted by Påhlgren
lantz var värre än så, han fick ner tiden till 59 blankt enligt laptimern...![]()
det går fort när man har kul![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden