Har fått 05an :)

Jonathan skrev:
Swedie, hur känns det att veta att banken äger hojarna :FU

:tungan

Känns väl som det kvittar.. Jag skulle vara nöjd med så många hojar, även som jag hade lån på allihopa... :D

Se så Svidi... In i garaget nu, du har ju flera dagar på dig att få den klar till Anderstorp... :tungan

Provkörning på sviestad på tisdag? :tummenupp
 
Har just packat för o dra till Anderstorp imorgon!
Tänkte skrubba in Dunlop 218 däcken.
Satte nya slicks på R1an. brum brum

PICT0912.JPG
 
Macke skrev:
Känns väl som det kvittar.. Jag skulle vara nöjd med så många hojar, även som jag hade lån på allihopa... :D

Se så Svidi... In i garaget nu, du har ju flera dagar på dig att få den klar till Anderstorp... :tungan

Provkörning på sviestad på tisdag? :tummenupp
Ska till Anderstorp imorgon redan. Kommer köra med originalkåpor medans jag kör in den. Sen på Sviestad kommer den vara full racepreppad! bröm!

Har idag lagt den svarta lacken o behöva att den färgen ska torka innan jag fortsätter. På Måndagkväll borde det vara klart!
 
Swedie skrev:
Har just packat för o dra till Anderstorp imorgon!
Tänkte skrubba in Dunlop 218 däcken.
Satte nya slicks på R1an. brum brum

PICT0912.JPG
Fan va roligt hoppas på super väder
Gryma hojar du har, blir sugen på att skaffa en till själv :tummenupp
Ska försöka hinna komma till Sviestad så jag kan glo lite live
 
Last edited:
Swedie skrev:
Ska till Anderstorp imorgon redan. Kommer köra med originalkåpor medans jag kör in den. Sen på Sviestad kommer den vara full racepreppad! bröm!

Har idag lagt den svarta lacken o behöva att den färgen ska torka innan jag fortsätter. På Måndagkväll borde det vara klart!


Kör så det ryker!!!! :tummenupp

Ses på tisdag då... :D
 
junnu skrev:
Hur känns det att veta att zx-6r -05 e bättre :7peta :rofl


Om jag inte tänker helt fel nu, så får man väl inte ens köra med kawwan i 600-klassen, då zx6r:en är på 636cc... eller?
 
skoteridioten skrev:
Om jag inte tänker helt fel nu, så får man väl inte ens köra med kawwan i 600-klassen, då zx6r:en är på 636cc... eller?

Jepp! Fast det finns en som heter ZX6-RR som är på 600 kubik.
 
Swedie skrev:
Har just packat för o dra till Anderstorp imorgon!
Tänkte skrubba in Dunlop 218 däcken.
Satte nya slicks på R1an. brum brum


Det vore skitkul å få läsa en kort summering av dina upplevelser från helgens körning, hur Hondan känns jämtemot R1:an och så :Bugar


Geiger: "Jepp! Fast det finns en som heter ZX6-RR som är på 600 kubik. "

Det var väl det jag visste :)
 
Men hallå...

Känar man såå bra på å kränga sporthoj tröjor och lite lullul??? :va
(avis)
Nä nu tycker jag du ska bygga en street fighter av den... :yoparty
 
skoteridioten skrev:
Det vore skitkul å få läsa en kort summering av dina upplevelser från helgens körning, hur Hondan känns jämtemot R1:an och så :Bugar

Japp! Det kan jag göra. Tyckte 05ans R6 var en riktigt skön hoj.

Hittills, de hundra meter jag kört hojen så tyckte jag den var lite klonkig i växellådan o kopplingen tar för bra. Men det kanske ska vara så när det är nytt :tungan

Hygglo skrev:
Känar man såå bra på å kränga sporthoj tröjor och lite lullul??? :va
(avis)
Nä nu tycker jag du ska bygga en street fighter av den... :yoparty

Nä, tröjorna tjänar jag knappast sånna pengar på! shit

Blir stuntmoppe om jag lägger ner RR.
 
Swedie skrev:
Nä, äger dom rent av... tack ;) Jag lånar aldrig för att köpa hojar. JAG ska äga hojen, ingen annan!

Men... wtf. Har du nåt litet bonsaiträd i garderoben som det växer tusenlappar på eller nåt :confused:
Eller är det Alicia som står för degen :tungan P
 
Om ni tar och kikar lite på sidan ni för tillfället är inne på så kanske ni har märkt att det finns reklam på den. Sånt brukar man vanligtvis få någonting för.
 
Jonathan skrev:
Men... wtf. Har du nåt litet bonsaiträd i garderoben som det växer tusenlappar på eller nåt :confused:
Eller är det Alicia som står för degen :tungan P

Annars så finns det faktiskt folk som fortfarande jobbar :arsele av sig, samtidigt som man verkligen prioriterar sin hobby... :tummenupp


Swedie skrev:
Japp! Det kan jag göra. Tyckte 05ans R6 var en riktigt skön hoj.

Kanon! Gärna nån bild också.. :)
 
Swedie, kul o se att den kommit.
Du får gärna berätta lite hur den känns sen när du kört lite, gärna jämföra med andra 600´er du testat.

Ser att du börjat städa upp röven lite oxo :tummenupp
Vad måste ni enl reglerna ha kvar?

/N
 
isse skrev:
Swedie, kul o se att den kommit.
Du får gärna berätta lite hur den känns sen när du kört lite, gärna jämföra med andra 600´er du testat.

Va kul! Va roligt. Och kul! Berätta lite snälla! Och jämför oxå.

Isse. Skärp dig! (ingen gillar stjärtslickeri)

Se på mig och lär.....
 
Ja vad ska man säga. Bara att grattulera till en satans fin hoj. Min nästa drömhoj. lätt.
Ingenting är ju omöjligt, min drömhoj tills nu var just den hojen jag har nu, gsx-r600 års97-99. Om ett par år när pengarna förhoppningsvis rullar in får det bli en cbr 600rrrrrr.

OT: Swedie, var trycker du tröjorna? Ska trycka T-shirts med vårt bands logga. vill komma billigt undan men ändå ha hyfsad kvalle. Om du har lust och tid, kan du inte Pm:a över vilket tryckeri det är. Vore superbt.

www.moliafalls.com
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top