Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, äger dom rent av... tackJonathan skrev:Swedie, hur känns det att veta att banken äger hojarna![]()
![]()
Jonathan skrev:Swedie, hur känns det att veta att banken äger hojarna![]()
![]()
Ska till Anderstorp imorgon redan. Kommer köra med originalkåpor medans jag kör in den. Sen på Sviestad kommer den vara full racepreppad! bröm!Macke skrev:Känns väl som det kvittar.. Jag skulle vara nöjd med så många hojar, även som jag hade lån på allihopa...![]()
Se så Svidi... In i garaget nu, du har ju flera dagar på dig att få den klar till Anderstorp...![]()
Provkörning på sviestad på tisdag?![]()
Fan va roligt hoppas på super väderSwedie skrev:Har just packat för o dra till Anderstorp imorgon!
Tänkte skrubba in Dunlop 218 däcken.
Satte nya slicks på R1an. brum brum
![]()
Swedie skrev:Ska till Anderstorp imorgon redan. Kommer köra med originalkåpor medans jag kör in den. Sen på Sviestad kommer den vara full racepreppad! bröm!
Har idag lagt den svarta lacken o behöva att den färgen ska torka innan jag fortsätter. På Måndagkväll borde det vara klart!
junnu skrev:Hur känns det att veta att zx-6r -05 e bättre![]()
![]()
skoteridioten skrev:Om jag inte tänker helt fel nu, så får man väl inte ens köra med kawwan i 600-klassen, då zx6r:en är på 636cc... eller?
Swedie skrev:Har just packat för o dra till Anderstorp imorgon!
Tänkte skrubba in Dunlop 218 däcken.
Satte nya slicks på R1an. brum brum

skoteridioten skrev:Det vore skitkul å få läsa en kort summering av dina upplevelser från helgens körning, hur Hondan känns jämtemot R1:an och så![]()

Hygglo skrev:Känar man såå bra på å kränga sporthoj tröjor och lite lullul???![]()
(avis)
Nä nu tycker jag du ska bygga en street fighter av den...![]()
Swedie skrev:kopplingen tar för bra.
Swedie skrev:Nä, äger dom rent av... tackJag lånar aldrig för att köpa hojar. JAG ska äga hojen, ingen annan!
PJonathan skrev:Men... wtf. Har du nåt litet bonsaiträd i garderoben som det växer tusenlappar på eller nåt![]()
Eller är det Alicia som står för degenP
av sig, samtidigt som man verkligen prioriterar sin hobby... Swedie skrev:Japp! Det kan jag göra. Tyckte 05ans R6 var en riktigt skön hoj.

isse skrev:Swedie, kul o se att den kommit.
Du får gärna berätta lite hur den känns sen när du kört lite, gärna jämföra med andra 600´er du testat.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |