DwD
Med lem
var exakt samma sak på min, hur fan får man bort det?,, knacka med hammaren på klistermärket så det blir en bula innåt eller?isse skrev:Har oxo det, för mig försvinner det om man trycker på tank-kåpan, typ där startspärr´s klistermärket sitter.
/N
