Har fått 05an :)

Kom igen nu!! När ska du lotta ut den då????


Inte vara snål nu swejdiiii!! :)
 
Lägg ned Roller.

Han har köpt nya versionen av den hoj jag har, OJ va konstigt att jag vill veta hur den är.

Andra taffliga påhoppet av dig, va vill du ?

/N

RoLLER skrev:
Va kul! Va roligt. Och kul! Berätta lite snälla! Och jämför oxå.

Isse. Skärp dig! (ingen gillar stjärtslickeri)

Se på mig och lär.....
 
Grattis till två härliga hojjar! Vi ses i A-storp.
Hade varit kul om du vågade hälsa då herr svidy ;-)

Puss på dig ;-) ;-)
 
Jonathan skrev:
Men... wtf. Har du nåt litet bonsaiträd i garderoben som det växer tusenlappar på eller nåt :confused:
Eller är det Alicia som står för degen :tungan P

Självklart är de jag som äger dom egentligen, förstår du väl :D
 
Nilles skrev:
Kom igen nu!! När ska du lotta ut den då????


Inte vara snål nu swejdiiii!! :)
precis,

skriv en dikt och vinn en cbr600rr 05.a, det vore något =)
 
Faan va fiiin!!!

:yoparty :tummenupp :yoparty :tummenupp :yoparty
Jäkligt fin hoj! Nu blev jag avis... Sköt om den väl! Och busa mkt! :rofl

:Bugar Ubbe :squid
 
Gratinerar Swedie till en råporrig hoj :banana .
Hur du har råd att köpa alla hojjarna du har övergår dock mitt förstånd :gnissla
 
Sponshjälp :)

Här är en bild till från idag på Anderstorp. Vrålfint hojen går oxå!

PICT0948.JPG
 
t-quick skrev:
precis,

skriv en dikt och vinn en cbr600rr 05.a, det vore något =)



Moahaha, när jag var ung och rebellisk och gick i 9:an
så skrev jag världens sämsta dikt och vann en glass :lol :ätapiller

Så jag tror jag har stor chans här :yoparty


Ps. vem börjar då?
 
HönaPower skrev:
Helt otroligt vad många avundsjuka människor som kommenterat denna tråden....den Svenska avundsjukan...större än någonsin! :kocko

Sicken whiner du är! Klart man blir avundsjuk, inget konstigt med det. Varit en annan sak om man inte hade unnat honom den...

\Masonit
 
Grattis :tummenupp ,har suttit å funderat på hur hojjarna levereras i kartongen,, dvs om däcken e på osv., men nu vet jag :hihi

har något irriterande vibrerande ljud på min som låter vid ca 6000varv, skt irriterande,, måste kolla så alla skruvar är åtdragna :gnissla
(nej det är inte motorn :rolleyes: )
 
X-up skrev:
Gratinerar! :tummenupp

En fråga, hur har du råd med allt?
Jag tycker jag har det gott ställt, men detta är ju absurt.
Vad har du, en race R1, en gat R1, en Race CBR 600 & en gat CBR 600? :va

Är inte missunsamm, men man undrar juh! :rolleyes:

/X-up

liten penis kanske :D

Nej men klart man skall gratta.. vill man tjäna pengar själv är det väl bara att starta ett till eget forum med sponsorer :)

Hade själv valt denna hoj om inte det varit för att det just bara är en 600:a
 
Last edited:
Har oxo det, för mig försvinner det om man trycker på tank-kåpan, typ där startspärr´s klistermärket sitter.

/N

DwD skrev:
Grattis :tummenupp ,har suttit å funderat på hur hojjarna levereras i kartongen,, dvs om däcken e på osv., men nu vet jag :hihi

har något irriterande vibrerande ljud på min som låter vid ca 6000varv, skt irriterande,, måste kolla så alla skruvar är åtdragna :gnissla
(nej det är inte motorn :rolleyes: )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top